Μετα απο κανα μισαωρο αποφάσισα επιτέλους να σηκωθώ απο το κρεβάτι. Σήμερα πρέπει να ειμαι ξεκούραστος για την δουλειά. Είναι Σάββατο οπότε λογικά θα έχει κόσμο. Αφού πηγα και έπλυνα την μούρη μου κατέβηκα να φαω.
"Μπα ξυπνησαμε" μου λέει η αδερφή μου μόλις με βλέπει.
"Οχι ακόμα κοιμάμαι"
"Αδερφούλη μου δεν θελω να σε πληγωσω αλλά νομιζω ηρθε η ώρα να σου πω την αλήθεια...δεν είσαι αστειος" ειπε και εκανε λυπημένη φατσούλα.
"Ωχ οχι τι ήταν αυτο που ξεστόμισες πολυαγαπημένη μου αδερφή...η καρδιά μου η καρδιά μου..." φώναζω ενω ακουμπάω την καρδιά μου.
"Μπράβο Γιώργο ηθοποιός επρεπε να γινεις" ακούω την μανα μου να λέει καθώς βγαίνει απο το γραφείο της.
"Τι φαγητό εχει;"
"Μακαρόνια με κιμά" μια χαρά αν και επηξα στην Αθήνα να τρώω μακαρονια, αλλά δεν ήξερα τι αλλο να φτιάξω.
Αφου εφαγα πηγα παλι στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ. Τι να κανω κουράστηκα που ξύπνησα. Ρύθμισα το ξυπνητήρι ώστε να ξυπνήσω κατα τις 7 για να παω για δουλειά.
.
.
.
"Καλα κουφός εισαι παιδάκι μου;" ακούω την φωνή της αδερφής μου κάπου κοντά."Τι θες ρε Ελενη;" της λέω ενω ανοίγω τα μάτια μου.
"Να ξυπνήσεις, τόση ώρα χτυπάει το ξυπνητήρι σου" λέει και φεύγει απο το δωμάτιο.
Σηκώθηκα, εκανα ενα μπάνιο και ντύθηκα για να παω στην δουλειά. Ανοίγω το κινητό μου και παίρνω τον Τάσο τηλέφωνο. Μετα απο δυο χτυπήματα το σήκωσε.
"Ελα ρε μαλακα σε έπαιρνα πριν και δεν απαντούσες" μου είπε κατευθείαν.
"Κοιμόμουν ρε. Να σου πω μπορείς να έρθεις απο εδω και να παμε μαζι εξω γιατί βαριεμαι;" τον ρωταω.
"Ναι σε κανένα τεταρτακι θα ειμαι εκει" μου απανταει και το κλείνει.
Ο Άρης μου είπε να παω στις 8 οπότε προλαβαίνω μια χαρά.
Οταν επιτέλους ακουσα την πορτα να χτυπαει σηκώθηκα και άνοιξα στον Τάσο.
"Αντε ρε μαλακα ενα τέταρτο μου είπες και πέρασε σχεδον ενα μισαωρο" του λέω.
"Σορι ρε. Τι ωρα πρέπει να πας;"
"Οκτώ γι'αυτο δεν κάθεσαι καθόλου. Φεύγουμε κατευθειαν" του λέω και βγαίνουμε εξω απο το σπιτι.
" Να σου πω λογικά θα έρθουν τα κορίτσια σίγουρα για να σε χαιρετίσουν αλλα δεν μου είπαν αν θα κάτσουν μετα" μου λέει.
ESTÁS LEYENDO
Eye Contact
Novela Juvenil°the art of eye contact° Την παρατηρώ και εκείνη κοιτάει με προσήλωση τον πίνακα. Σηκώνομαι απο το κρεβάτι και την πλησιάζω. Γυρναει και τώρα κοιτα εμένα με τον τρόπο που κοιτούσε πριν λίγο τον πίνακα. Είμαστε πολυ κοντά και πλέον δεν μπορω να κρα...