8•Sokrates

97 6 19
                                    

"Ρε Ελένη αφου σου ειπα δεν μπορω να σε βοηθήσω με αυτα τα πραγματα" της λέω μπαίνοντας στην κουζίνα.

"Δυο πατάτες είναι Γιώργο δεν σου ειπα να φτιάξεις ολόκληρο παστίτσιο" μου λέει κοιτώντας με νευριασμένη.

"Ααα να σου πω δεν θα καψω εγω το σπιτι επειδή εσυ δεν προλαβαίνεις να φτιάξεις δυο πατατες"Είπαμε φτιάχνω μακαρόνια αλλά ως εκεί.

"Καλά αστο Γιώργο μας υποχρέωσες" μου λέει και κατευθύνομαι προς το σαλόνι.

Τώρα τι να κανω; Βαριέμαι πολυ και εχω πολλές ώρες ακόμα ωσπου να παω για δουλειά.

Παίρνω το κινητό μου και αποφασίζω να παρω τηλέφωνο τον Σωκράτη.

"Ελα" μου λέει μόλις το σηκωνει.

"Έχεις δουλεια;"

"Οχι γιατι;"

"Θες να ερθεις απο εδω;"

"Ναι δεν θα αργησω" μου λέει και το κλείνει.

Ωραία. Θέλω να κάνουμε την συζήτηση που του είπα χθες.

Δεν πέρασαν πανω απο δεκα λεπτά και τον άκουσα να χτυπαει την πορτα.

"Καλα τρέχοντας ηρθες;" τον ρωταω με το που του ανοίγω.

"Οχι απλά ήμουν ήδη εξω" λέει και ξαπλώνει στον καναπέ.

"Σαν το σπιτι σου"

"Μόνος σου εισαι;"

"Ναι οι γονείς μου είναι εξω και η αδερφή μου μόλις εφυγε"

Τελικά δεν μαγείρεψε τίποτα και θα πάρει κατι από εξω. Σοφη απόφαση.

"Λοιπόν τι ηθελες;" με ρωταει ενω ξέρει πολυ καλα γιατι του είπα να έρθει.

"Τίποτα το συγκεκριμένο απλά χαθήκαμε και θέλω να δω τι κανεις" του λέω ψέματα. Καλά σχεδόν ψέματα.

"Μάλιστα ώστε απλά με κάλεσες να ερθω για να δεις τι κανω"

"Ναι...πως τα πας με την Κατερινα;" αρχίζω να μπαίνω σιγά σιγά στο θέμα.

"Αφού δεν σε νοιάζει πως τα παω με την Κατερίνα γιατί δεν ρωτάς αυτο που πραγματικά θέλεις;" μου λεει και βγάζω ενα τσιγάρο. Θα το χρειαστώ.

"Μην λες μαλακιες με νοιάζει πως τα πατε απλά δεν ειναι αυτο που θέλω να μάθω αυτη την στιγμη"

"Κοιτα Γιώργο δεν μιλάμε για εκείνη σχεδόν ποτέ οπότε δεν εχω κατι συγκεκριμένο να σου πω" λέει και αναφέρεται στην Μαρθα.

"Σε ρώτησε ποτε η Κατερίνα για εμενα;"

"Ναι αλλά όχι ξεκάθαρα για εσένα, γενικά για την παρέα όμως κατάλαβα ότι ήθελε να μάθει για εσένα, αυτο είχε γίνει οταν τα πρωτοφτιαξαμε"μου λέει.

Eye ContactOù les histoires vivent. Découvrez maintenant