6•Friends

100 7 18
                                    

"Τι;" ειναι το μονο που μπορεσα να πω αφού μου είναι αδύνατον να επεξεργαστώ τα λόγια του.

"Καλα ωσπου να συνέλθεις πήγαινε φερε καμια μπύρα. Τι στο διάολο δουλειά κάνεις αμα κάθεσαι" μου λέει ο Σωκράτης.
Με αυτον αργότερα θα γίνουμε μπίλιες αλλά προς το παρόν ας το παίξω ψύχραιμος.

Ο Μάκης οσο ελειπα χώριζε και τα έφτιαχνε με την Αννα, ενταξει δεν ειναι και κατι που με ξαφνιάζει ιδιαίτερα αφου αυτη εχει φαει το κερατο και αυτος είναι αρκετά μαλακας ώστε να την αφήσει να κάνει την ζωούλα της.

Απ'την άλλη ο Νίκος εχει προχωρήσει με την Αλίκη, ούτε αυτο είναι κατι που δεν περίμενα ότι θα γίνει κάποια στιγμή. Τα έχουν απο αρχές καλοκαιριού οπότε λογικο. Βασικά τίποτα δεν ειναι λογικο απο την στιγμη που αυτη η σχέση δεν θα έπρεπε να υπάρχει μεταξύ τους. Ηταν φίλοι απο μικροι ρε πουστη μου και πήγαν και τα έφτιαξαν και δεν φτανει μονο αυτο πηραν και όλη την παρέα στο λαιμό τους. Καλά οχι οτι χρειαζομασταν αυτους για να γίνει παραπάνω μπουρδελο απο οτι ηταν ηδη αλλά τέλος πάντων.

Για τον Σωκράτη όμως τι να πω. Τα εχει με την κολλητή της και δεν μου είχε πει τίποτα. Ήξερα πως μίλαγαν που και που μέσω μηνυμάτων αλλά αυτο γινοταν στην αρχη της χρονιάς και οσο εγω ημουν κολλημένος με την Μαρθα. Γενικά τοτε που ημουν και εγω και αυτος κολλημένοι με αυτές τις δυο τα λέγαμε όλα αλλά με το που τα έφτιαξα με την Τάνια δεν συζητήσαμε ποτε κατι σχετικο με εκείνες. Πρέπει να μιλήσω μαζί του το συντομότερο.

Πήρα τις μπύρες και με το που βγήκα απο την πορτα βλέπω την Κατερίνα και την Εφη να κάθονται σε ενα τραπέζι λιγο πιο δίπλα.

Κανω ενα μινι παρτυ μεσα μου αφού εφόσον ηρθαν οι φιλες της λογικά θα ερθει και αυτη.

Αφήνω τις μπύρες και ξαναπαω μέσα για να παω νερα στα κορίτσια.

Αφου παρήγγειλαν και τους τα πηγα κάθησα παλι με τα παιδια.

"Χωνεψες αυτα που σου ειπα πριν ή όχι ακομα" με ρωταει ο Μάκης.

Για να τα χωνέψω όλα αυτά χρειαζομαι ενα φορτηγο σοδες.

"Ναι αλλά δεν θελω να συζητήσουμε κατι αυτή τη στιγμή" τους λέω και βγάζω να κανω ενα τσιγάρο.

Αμα δεν την δω θα σκασω. Γαμωτο γιατί γύρισα πισω;

"Βλέπω δεν το έχεις κόψει καθόλου ε;" με ρωταει ο Νίκος.

"Το τσιγάρο και το σεξ δεν κόβονται" του απανταω και σκέφτομαι την πρώτη φορά που μιλήσαμε και μου είπε αυτο το πράγμα. Ωραίες μέρες.

"Οπως είχε πει και μια γνωστη" λέει ο Τάσος και τον αγριοκοιταζω. Καταλαβαίνει τι μαλάκια πεταξε και το βουλωσε αμέσως.

Ποτε δεν τους είπα για την Μαρθα. Μονο στον Σωκράτη στον Αλεξ και στον Τασο. Και στον Σωκράτη πριν τα φτιάξω με την αλλη την χαζη.

"Αφήστε ρε μαλακες αντι να το ελατωσω λιγο κανω πόσα την μερα" τους λέω. Οντως κανω πολλά και πρέπει να το μειώσω οπωσδηποτε γιατι δεν με βλεπω καλα.

"Ρε μαλακές πειτε τίποτα αλλο" λέει ο Τάσος.

"Θέλω να μιλήσουμε κάποια στιγμή μονοι μας" λέω πιο σιγά στο Σωκράτη αφού όλοι οι αλλοι άρχισαν να συζητάνε για κατι συναυλίες.

"Εντάξει" μου απανταει. Δεν λέει κατι αλλο. Θέλω να μου πει τα πάντα να δω αν ξέρει κατι για εκείνη.

Βλέπω δυο φιγούρες απο μακρυά να έρχονται και είμαι σίγουρος ότι είναι αυτη και η Δαναη. Εχω κολλήσει και τις κοιτάω να πλησιάζουν προς τα αλλά κορίτσια. Δεν με κοιτάει καθόλου. Το μισω οταν το κάνει αυτο.

Και περισυ το έκανε και μου έσπαγε τα νευρα. Όποτε ηταν να περάσει απο μπροστά μου η κατι τέτοιο κοίταζε μονο μπροστά και με εγραφε.

Κάθησαν στο τραπέζι και ευτυχώς δεν κάθησε πλάτη σε εμένα.

Την παρατηρώ καθώς τελειώνω το τσιγάρο μου.

ΩΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΚΟΤΏΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ

Φοραει τζιν-ως εκεί ολα καλα- απο πανω ομως φοραει μια μπλούζα που είναι ανοιχτη στο στήθος. Και όταν λέω ανοιχτή εννοώ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΗ.

Εντάξει Γιώργο δεν ειναι κατι το εχεις ξανακανει λέω στον εαυτό μου προσπαθώντας να ηρεμήσω.

Eye ContactWhere stories live. Discover now