9•Gin

92 6 30
                                    

"Αντε ρε Αρη μισή ώρα εχεις στο μπανιο" του φωνάζει ο αδερφός του,ο Σωτηρης που τον περιμενει εδω και ποση ωρα να βγει.

Το μεσημέρι ηρθε ο Αλεξ με τον Άρη και τον Σωτήρη και τώρα αράζουμε στο σπιτι τους γιατι μετα θα παμε απο το μαγαζί.

"Τώρα ρε μαλακα" του λέει ο Άρης και βγαίνει απο το μπάνιο.

"Καλά τον έπαιζες;" λέει ο Αλεξ και σκάω ενα γελακι.

"Αντε γαμηθειτε ρε"

"Δεν πιστεύω να έχεις κανένα παράπονο απο την δουλεια" με ρωταει ο Άρης.

"Αντιθέτως" λέω και σκέφτομαι την Μαρθα.

"Γιατί τι έγινε Γιώργο τσιμπησαμε κανα γκομενακι;" με ρωταει ο Αλεξ.

Υπο άλλες συνθήκες θα έλεγα στον Αλεξ για την Μαρθα αλλά τώρα είναι εδω ο Άρης και ο Σωτήρης και δεν γουστάρω να μάθουν κατι.

"Οχι ρε απλα βγαζω λεφτά ενω την περισσότερη ώρα καθομαι" τους λέω.

Θα μιλήσω αλλη στιγμή με τον Αλεξ οταν θα είμαστε μόνοι μας.

"Ετοιμαστείτε σε μια βδομάδα θα έχουμε παρτυ στο μαγαζί" λέει ο Σωτήρης καθώς βγαίνει απο το μπάνιο.

"Μπουρδελο θα το κανουμε παλι" λέει ο Άρης και γελαμε.

Τα παρτυ στο Angels and demons γαμανε είναι η αλήθεια. Βέβαια πρώτη φορα θα δουλεύω ως σερβιτόρος. Τις προηγούμενες φορές απλά βγαίναμε με τα παιδια και πίναμε μέχρι τελικής πτώσεως. Αχ θυμάμαι ειδικά το πάρτυ που είχαν κάνει τις απόκριες.

~Flashback 7 months ago~

"Ρε μαλακα τελειωνε οι αλλοι έχουν παει" ακούω τον Αλεξ να μου φωνάζει απο το σαλόνι.

Βάζω μπουφαν και κατεβαίνω κατω. Τον βλέπω να κάθεται στον καναπε.

"Στα'ρχιδια μου. Δεν φτανει που ερχομαι" του λεω και σηκώνεται να φύγουμε.

"Δηλαδή σήμερα θα έχει είσοδο η πρωτη Λυκειου;" τον ρωταω ενω είμαστε στο δρόμο για το Angels and demons.

"Ναι" μου λέει και τον βλεπω πως για ενα δευτερόλεπτο γυρνα και με κοιταζει αλλά δεν λέει κατι.

Λογικο. Του εχω απαγορεύσει να μιλαει για εκείνη απο τοτε που τα έφτιαξα με την Τάνια.

"Ολα καλα με την Τανια;" με ρωταει γιατί ξέρει πως τώρα τελευταια δεν είμαστε στα καλύτερα μας. Φταιει που έχει περίοδο και δεν μπορούμε να το κάνουμε.

"Ναι ρε απλα με πρήζει τον τευλαταιο καιρο και ζηλεύει πολυ χωρίς λογο"

"Τι ζηλευει;"

Eye ContactWhere stories live. Discover now