11•Party

95 6 30
                                    

One week later

Εχω φουλ αγχος για σημερα. Κοιταζομαι μια τελευταία φορα στον καθρέφτη φτιαχνω το πουκαμισο μου και βάζω το σκουλαρικι στο αφτι μου. Ναι εχω και απο αυτο.

1,70 μετρο ανθρωπος με κάστανα μάτια και μαλλια- ας τα λέμε μαλλια αφου τα εχω μπομπα- τι μου ελειπε....ενα σκουλαρικι. Καλά λέει η μανα μου ότι οσο μεγαλώνω αρχίζω και χαζεύω. Έφτασα 18 και ακόμα μαλακιες κανω. Δεν λεω για το σκουλαρικι, γενικά μιλάω.

Μπαίνω στο Angels and demons και βλέπω πως ήδη έχουν βγάλει τα τραπέζια και είναι όλα έτοιμα για το παρτυ.

Διακρίνω στο βάθος τον Άρη να κάθεται μαζί με τον Αλεξ ενω ο Σωτήρης έφτιαχνε μερικα ποτα. Κατευθύνομαι προς το μέρος τους και προσπαθώ να δω διακριτικά τα ονόματα που έχουν πανω τα τραπέζια. Λογικά απο την παρέα της Μαρθας θα έχει κλείσει τραπέζι η Κατερίνα.

"Παντα στην ώρα σου" λέει ο Άρης και κάθομαι σε μια καρέκλα.

"Λοιπόν δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι για σήμερα,χαλαρα και αμα θες κατι μου λες" συνεχίζει.

"Κομπλέ" του λέω.

Προς το παρόν δεν έχει κόσμο αλλά σιγά σιγά θα αρχίσουν να έρχονται.

Εδω και περίπου μισή ωρα πηγαινοέρχομαι απο τραπέζι σε τραπέζι. Γιώργο φερε το ενα και Γιώργο φερε το αλλο.

Φυσικά και ηξερα οτι θα είχε φουλ κόσμο αλλά μου τη σπανε κάποιοι.

Έκανα ενα τσιγάρο οταν είδα την πορτα να ανοίγει και να μπαίνει μέσα η παρέα της Μαρθας. Τωρα μάλιστα.

Πηγαινουν στο τραπέζι τους και την βλεπω να βγάζει το δερμάτινο της. Φοραει μια κολλητή φούστα πολυ κοντη και μια μπλούζα πολυ ανοιχτή. Γαμωτο αυτο είναι πολυ κακο.

Μετα απο λιγο την βλεπω να φωνάζει τον Αλεξ. Κατι του λέει και εκείνος κατευθύνεται προς εμένα.

"Πηραν τζιν και ζήτησε και δυο νερα" μου λέει και του γνεφω ενω αυτος πάει να πάρει παγο και το μπουκαλι. Του εχω πει τι "παίχτηκε" οσο ημουν εδω με την Μαρθα και του είπα να με ενημερώνει συνέχεια για οτι παιρνει σήμερα.

Ξερω πως πινει και μετα γίνεται λιώμα οπότε πρέπει να την προσεχω.

Βλέπω τον Αλεξ να πηγαίνει το μπουκαλι στο τραπέζι τους και παω και εγω κατι ποτα σε μια παρεα.

Περνάω απο πισω της και την παρατηρώ ακόμα καλύτερα. Με τρελαίνει χωρίς καν να το προσπαθεί.

Eye ContactOù les histoires vivent. Découvrez maintenant