Přespávačka

1.8K 62 7
                                    

Claudia

"Claud!" slyším někoho vykriknout mé jméno. Otočím se a vidím Svoji nejlepší kamarádku( a taky jedinou) Beatric.
"čau kočko" řeknu a obejmu ji. Objetí mi vrátí a já se zeptám"co takhle zajít po práci do kavárny, pokecáme a pak uděláme přespávačku, co ty nato? "s úsměvem přikývne. Všimnu nějakého blonďáka jak na ni kouká a uvědomím si, že je to Klaus Mikaelson. Původní. Boha.. Kolik jich tu ještě je..
" Klaus Mikaelson na tebe doslova čumí"řeknu se smíchem.
" nečumí a ikdyby.. Nezajímá mne" zda se, že to slyšel, protože pozvedne jedno obočí a s úšklebkem k nám dojde. Chytne ji zezadu za pas.

Klaus

Dojdu k té dívce a zezadu ji obejmu kolem pasu. "dvakrát whiskey" řeknu barmance.
"jaké je tvé jméno love?" zeptám se jí.
"To není tvá věc" řekne mi provokativně.

O 4 hodiny později

Claudia

Mám padla, takže zase kalsicy vše odnesu,uklidím, obleču a jdu ven kde na mne už čeká Bea.. Jdeme k ní domu kde si vezme vše potřebné na přespání a pak do obchodu pro nějaký alkohol a jídlo. Když vše máme jdeme ke mne domů.
Blbneme asi dvě hodiny. Po té se obě obleček do pyžam.
Když už je tak jedna ráno.. Zaslechneme venku nějaké zvuky.
"zůstaň tady.. Jdu se podívat co to je"
"já jdu taky" řekne a vyrazí ven.
Povzdechnu si a jdu za ní.. Zajdu za jednu zídku zde a s někým se srazím. Od Tric se ozve "au"
Podívám se kdo jsou ti co chodí kolem mého domu takhle pozdě.
Za co panebože?!.. Nebude klid ani v noci..

Já vím.. Taková kapitola o ničem.. Tak co.. Kdo si myslíte, že jsou ti se kterýma se holky srazily?

You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat