Seš nějakej divnej

1.5K 56 12
                                    

Klaus

Jen co jsme dorazili se Kol bezeslova sbalil a šel do své ložnice.
" Co mu je?" ozve se za mnou.
"álee.. Jedna čarodějka ve městě mu pomotala hlavu.. Zná ji pár dní a dnes jsme ji sledovali" ušklíbnu se.
"Čarodějka?" kývnu.
" no nic.. Už půjdu.. Mám ještě práci" seberu se a téže zalezu do své ložnice.. Ale ještě předtím otevřu dveře ke Kolovi a prohlásí "Seš nějakej divnej posledních pár dní" *Prásk* sklenice se rozbila o dveře. Teď už jsem vážně vlezl k sobě.. Dole prasklý dveře.. Takže odešel.

Claudia

Jelikož Bea už spí a já klasicky nemůžu zabrat, rozhodnu se, že si obleču černou mikinu a vylezu na střechu.. Zvláštní? Možná, ale je tam klid a já můžu přemýšlet nebo zkoušet lehká kouzla a dnes tomu není jinak akorát si k tomu začnu zpívat.

Na konci písničky se zvednu.. Jenže.. To bych nebyla já kdyby se něco nestalo, že?.. Podjela mi noha a já už čekala tvrdý dopad na zem.. Ale místo toho jsem cítila něčí paže v saku.
"kráska v nesnázích? Nebo malá čarodějka?" ušklíbne se dotyčný.
"vtipný.. Ale teď by si mi mohl pustit jako a nejsem malá" řeknu na oko uraženě, ale pak se začnu smát.
"ráda tě zase vidím...

Tak co? Kdopak myslíte, že je ten který Clau chytil?
No nic.. Buenas noches lásky ❤️🌻

You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat