Bar

2.3K 71 1
                                    

Claudia

We'll never get free
Lamb to the slaughter
What you gonna do
When there's blood in the water
The price of your greed
Is your son and your daughter.."zvonění mého budíku se roznášelo po celém mém pokoji. Po paměti najdu mobil a vypnu. Ospale vstanu z postele a obleču si

 Ospale vstanu z postele a obleču si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy nechám rozpuštěný. V koupelně klasická ranní hygiena, v kychyni si vezmu jablko, vyjdu z domu, dám sluchátka do uší a jdu do práce.

V práci

Zalezu za bar a někdo mě pleskne přes zadek"Čau kotě" řekne mi do ucha Lucas. Dám mu facku" Nehrabej na mne už sakra.. A nebudu se opakovat" zavrčím a stočím se k právě příchozímu "dvakrát whiskey" ozve se. Naleju dva panáky a šoupnu je před ty dva. Jeden má trochu delší blond vlasy a druhý brunet.
Najednou jeden z nich promluví" smíme vědět vaše jméno krásná slečno?" usměje se ten blonďák. Zvednu obočí" měla bych vám ho snad říkat pánové?" pousměju se a nalejvám další drinky zákazníkům.
"dobře tedy.. Já jsem Niklaus a tohle je můj bratr Kol" řekne s úšklebkem.
"Claudia" řeknu nezaujatě.
"Hej Die! [Dí]" podívám se a vidím jak se k baru řítí jedna neřízená střela jménem Bea. Se smíchem se na ni dívá"ahoj brouku"
Je přesně 14:30 a já mám padla, odnesu peníze šéfovi, vezmu svoje věci a jdu zadním vchodem domů.
"hele kotě, co takhle my dva.. Spolu.. Teď" zase Lucas"pusť mě nebo za sebe neručím Lucasi"vyškubnu se mu a jsem na odchodu. Přirazí mě ke zdi.  Po chvilce sním někdo škubne a praští

Kol
Slyšel jsem někoho vykřiknout. Asi bych tam neměl jít, ale zvědavost je přeci jen větší. Dojdu k uličce a spatřím tu barmanku a toho kluka jak ji drží. Škubnu sním a praštím"slečna řekla, že na ni nemáš sahat, takže už ji necháš být a vypadneš" řeknu mu do očí a ovládnu ho. Odejde a já ji pomůžu na nohy" v pořádku slečno? "

You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat