Nemocnice

1.3K 49 11
                                    

Claudia

-další den ráno-

Dnes fakt po včerejšku nemám na nic náladu.. Ale.. Mohla bych na trať.. Nebyla jsem tam dlouho, takže za zkoušku nic nedám, vezmu do ruky mobil a napíšu všem závodníkům z okolí, že dnes odpoledne ve 14:00 na trati za městem, mohou sebou vzít nějaké obecenstvo a tak,ale teď jelikož je deset hodin dopoledne už vstanu z postele, obleču se a jdu do garáže. Na oběd dnes půjdu do města, ano.. Já vím.. Jsem líná vařit, ale tak jako.. Moje kuchařské schopnosti jsou na bodu mrazu, takže nechci riskovat. V garáži si vezmu klíče nasednu na svého broučka(viz obr.)

Vyjedu a rozjedu do setakové malé ale kurňa útulné pizzerie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyjedu a rozjedu do se
takové malé ale kurňa útulné pizzerie. Zastavím u ní a někdo mi překryje oči."ať jsi kdo jsi.. Dej ty ruce okamžitě pryč" zavrčím a otočím se. "panebože! Ricku!" obejmu ho " co tady děláš?!"
"slyšel jsem, že je dnes závod.. Tak jsem tady Race Queen" ušklíbne se.. Heh.. Jo .. Moje stará přezdívka.. Před rokem jsem jezdila závody, ale pak jsem odešla.

-po obědě-

Teď máme s Rickem namířeno na trať.. Je přesně 13:45, když dorazíme. Jak už je u mne taká menší klasika, dám si na rozjezd kolečko. Po chvilce dorazí další, nasadím si helmu a zastavím na startu. Před nás si stoupne Mia a odstartuje. Všichni se rozjedeme. Chybí mi už poslední úsek jenže se mi do cesty někdo dostane.. Dostanu smyk, cítím silný naráz, z nohy mi vyjede bolest, cítím jak mi po spánká stéká krev.. Poslední co si pamatuji než upadnu do tmy je něčí křik..

Kol

Je úžasná, sledujeme ji jak najizdi na cílovou rovinu.. Pak se vše semele.. Vidím ji jak leží pod její motorkou, rozběhnu se k ní,ale to už jsou u ní záchranáři.. Nechcou mne s ní pustit.
"Kole, pojď rychle" nasedneme s Elijahem do auta a jedem za sanitkou, mám o ní strach.

-v nemocnici-

Na recepci se zeptám jedné ze sestřiček" jak je na tom slečna Claudia Parkerová?" něco hledá na počítači." jste příbuzný? "
" jsem její přítel" zalžu.
"je na pokoji 13, má otřes mozku, zlomenou jednu nohu, naštíplou ruku a zlomených pár žeber.. Chvíli si tady pobude..ale teď by tam neměl nikdo chodit.. Slečna teď dostala léky na spaní.. Stavte se zítra" mile se usměje..
Chci neck říct, ale Elijah mne odtáhne" půjdeme sem zítra.. Teď ji nech odpočívat". Povzdechnu si a rezignovane si sednu na ty "pohodlné" židle. Elijah zakroutí hlavou.. Doufám, že bude v pořádku...

Ahojteee.. Hej.. Jsem se poslední dny  nějak rozjela s těma kapitolama.. Noo.. Tohle je takové.. Heh.. Tahle kapitola.. Je tekla bych.. Zmatená.. Noo.. Řekněte vy 🌻
Bye bye🌻❤️

You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat