Claudia
No.. Co říct.. Uběhly 4 týdny od té doby co mne pustili z nemocnice, dva týdny od toho co se Bea dala dohromady s Klausem a týden od toho co jsem potkala svoji bývalou taneční skupinu.. Noo.. Jak je to teď mezi mnou a Kolem? Provokujeme se navzájem.. Asi tak bych to shrnula. Heh.. Víte jak se říká, že v opilosti mluvíte pravdu? Jo.. Já to včera trošku přehnala.. A hádejte co.. Já idiot jsem mu vyslepičila všechny svoje city.. Takže teď nejenže mám kocovinu, ale taky neskutečný strach jak to teď bude. No nic, už budu radši vstávat.
Jak jen mi to můj žaludek dovoluje se obleču doPlus si tedy vezmu batoh, skate a mobil se sluchátky, vyjdu z domu a rozjedu se do tělocvičny kde máme se skupinou sraz. Přidala se k nám i Bea. Trénujeme páč za dva dny je soutěž.. Aby jste pochopili.. Jsem zpět v týmu! A jsem Mega šťastná.
-den soutěže-
Tak jo! Jde se na to (heh.. Teď sem narvu nějaký choreografie pro představu)
(0:27)
Podívám se po všech sledujících..zahlédnu Klause, Elijaha I Rebekah..ale Kol nikde.. No nic nebudu ti řešit..-konec-
" a vyhrává skupinaaaaaaaa.. MEGA JAM! výhercům gratulujeme a vám děkujeme za obecenstvo!" křikne a celá skupina se začneme objimat. " je to tam! My to dokázali" aby jste pochopili.. Toto byla naše nejdůležitější soutěž.. Když se to trošku rozpustí.. K Bee přijde Klaus, přitáhne si ji a políbí. Pousměju se a jdu si sednou do hlediště. Přeju jim to.. Jsou spolu krásný.. A navíc.. Doplňují se... Někdo mi zakryje oči,leknutím se oženu, jenže ten dotyčný udělá to samé co před chvílí Klaus Bee" blbe! "praštím ho do hrudi, jenže on se zasměje a vede mne pryč.. Ho.. A jsem v háji..
Noo... To už je dnes poslední kapitolaa.. Buenas noches 🌻❤️
ČTEŠ
You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno]
VampireFF na The Originals.. Lépe řečeno na Kola Mikaelsona