Tris
"au" chytnu se za čelo a podívám se na dotyčného předemnou.
"Bože" otočím se a jdu ke Clau. Vidím, že má na tváři mírně naštvaný výraz.Claudia
"co vy dva tady děláte?!" zavrčím na ně a Tris si šoupnu za mne. Oba dva se uchechtnou a to mi nakopne. Dojdu k těm dvou a spustím" tak Tohle tedy ne..to si kurva myslíte, že když jste Původní tak máte nějak navrch?! Já vás varuju.. Nepřibližujte se k tomuto domu a ani k jedné z nás, protože jinka to dopadne špatně.. Pro vás" myslí je odhodím asi 3 metry dál, Tris čapnu za ruku a společně s pár nadávkami na jejich osoby mířím do domu a silné prasknu dveřmi.
Tris se začne smát a já po ní hodím nechápavý a to jí rozesměje ještě víc. Pokroutím nad ní hlavou a sednu si do křesla. "co je tak vtipného?" protočím očima, když se stále směje.
"to divadlo venku" další smích.
"holka.. Ty si zralá na psychiatrii" ušklíbnu se.
"ale stejně.. Já ho vážně zabiju"..Kol
Když jsem vstával ze země tak už odcházely...tedy.. Ta druhá odcházela, Claudia odupala a práskla dveřmi. Nad tímto jsem se chtě nechtě musel uchechtnou a pomohl jsem na nohy i Klausovi. Znovu ten jeho úšklebek. "radši přestaň a jdem" bez dalších řečí jsem radši odešel pryč.
Ta holka je něčím zvláštní..Buenas días.. Po delší době kratší kapitola..ja vím.. Je to nic moc.. Noo.. Omlouvám se za případné gramatické chyby.. A těch tam bude asi dost..
Otázka.. Jak přežíváte koronaprázdniny?Bye bye 🍀
ČTEŠ
You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno]
VampireFF na The Originals.. Lépe řečeno na Kola Mikaelsona