Claudia
Zkoumavě se mu dívám do očí.. Snažím se vyčíst co se mu právě honí hlavou.. Položí mi svou ruku na tvář a v tu chvíli stojím jako přikovaná, nevím co mám dělat, jestli utéct jako zbabělec nebo ho praštit.. Grr.. Nevím.. Stále se přibližuje až je mezi námi tak malý prostor, že by ani papír neprošel. Jeho vlhké rty přistanou na těch mých. Krev mi ztuhla v žilách. V mé hlavě se najednou objevil velký zmatek, chaos a nevím co všechno. Odtáhni se od něj! Řve na mne mé svědomí. Zůstaň.. Zase mé srdce.. Když stále nejsem schopna pohybu a nic nedělám, odtáhne se a pomalu mne pouští. Přitáhnu si ho znovu k sobě, stoupnu si na špičky a tentokrát jsem to já kdo spojí naše rty. Překvapeně stojí, ale pak své ruce položí na můj pas. Drží mne pevně u sebe. Když nám dojde dech, odtáhneme se. Díváme si navzájem do očí. Ty seš, ale kráva blbá! Znovu se ozvalo mé svědomí.. Drž už sakra hubu! Okřiknu se v duchu, jenže.. Po chvíli mi dojde co se stalo, zrudnu, rychle se od něj odtrhnu úplně a uteču domů. Prásknu s dveřmi a sjedu po nich na zem. Stále cítím jeho rty na těch mých. V hlavě mám, ale kujva velký zmatek. Co to semnou dělá..
Kol
Políbila mne! Myslel jsem, že mi dá facku, pošle do háje nebo cokoliv, ale tohle vážně ne.. Její rty chutnají po vanilce a mátě, stále je cítím, tohle jsem vážně nečekal. Dřív než jsem stačil cokoliv říct, už byla pryč.. Praskla dveřmi, ale já? Já tam stál jak tvrdé y a culil se jak měsíček na hnoji. Elijah mi zamával před obličejem aby mne dostal z jakého si transu. Vydechnu a podívám se do okna, vidím rychlý pohyb zatažení záclony, sám pro sebe se usměju.
" Co to bylo?" zeptá se Elijah s přiblblým úsměvem, ale já stále nejsem schopen slova. Myslím na ni. Elijah mne praští do ramene a to mi "vzbudí". Zakroutím hlavou."je tohle možný?" zeptám se.
"co?" odpoví stále s tím přiblblým úšklebkem.
" aby se někdo zamiloval tak rychle" hlesnu. Najednou rána, jak kdyby se rozbil zrcadlo.
" do psí prdelajzny, co já sem za ultra idiota, to by mi vážně zajímalo!" uchechtnu se.Elijah
Kdo by to byl čekal.. Můj bratr Kol se zamiloval do mé kamarádky a jak tak na něj koukám.. Je v tom až po uši..
Dobry večer! Tak.. Jsem tady s novou kapitolou.. Noo
. Nevím co si o tom mám myslet.. Abych pravdu řekla.. Chvilku jsem uvažovala o tom, že to smažu a nebo dám do konceptů, ale díky dvěma úžasným holkám, to tu nechám.. Jinka.. Jak už jsem psala na "nástěnku" tak na instagramu mám další účet.. Respektivě účet spojený s tímto.. Budou tam především informace, nějaké otázky či odpovědi atd.. Takže kdo chcete tak ig obrientess.. Zajímalo by mne co si o téhle kapitole myslíte.. Ale jsem si jista, ze tyhle "kecy" na konci asi někdo moc nečte.. Tak zase u další kapitoly.. Buenas noches 🌻❤️
ČTEŠ
You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno]
VampireFF na The Originals.. Lépe řečeno na Kola Mikaelsona