"asi rok? Stále stejná"

1.5K 65 10
                                    

Claudia

"Ráda te zase vidím Elijahu" usměju se"jak je to dlouho co jsme se viděli naposled? "smích.
" asi rok? A jak tak koukám.. Stále stejná.. Nešikovná "začne se smát mému pádu.
" hele! Byla to nehoda "vytrhnu se mu a praštím ho do ramene, po té se otočím na patě a uraženě kráčím ke dveřím.
" ale notak jahůdko" řekne s dávkou provokace.
"chceš bitvu.. Máš ji mít starouši" a tentokráte já zacnu s legrací. Pomocí síly ho dostanu do vzduchu a houpu s ním,po chvilce ho pustím a postavím se do obranného postoje, protože vím, že tímhle jsem ho našplouchla. S hravým úsměvem se dívám na to jak vstává ze země. Srazí mne k zemi a začne lehtat. Snažím se bránit, ale pod náporem smíchu to moc nejde. Házím sebou snažíc se dostat pryč.
"Sta-Stačí prosím!" křičím se smíchem. Když toho konečně nechá a zvedne se,podívá se za mne
"ahoj Kole" řekne stale s úsměvem. Naopak mne úsměv zmizel, otočím se a musím se praštit do čela.
" ty seš jak klíště.. To je neskutečný" dojdu k němu a štouchnu ho do žeber jestli se mi nezdá, když vidím, že ne tak chcu odejít dál, jenže...

Kol

Je roztomilý jak je oproti mne malá, chytnu její zápěstí a strhnu k sobě, její malé dlaně má na mé hrudi a její oči se s otazníky dívají do mých. Je krásná.. Co to zase meleš.. Je to čarodějka.. Ale.. Žádný ale! Ou shit.. Měl bych se jít asi léčit.. A ani.. Tohle semnou dělá její přítomnost.. Je možné abych se do téhle male čarodějky zamiloval za tak krátkou dobu?.. Asi ne.. Ale.. Ty její oči.. Úsměv...všechno.. Je prostě krásná.. Položím ji ruku na tvář.. Cítím jak ztuhla,zkoumavě se na mne dívá.. Snaží se zjistit co chci udělat.. Nakloním se a..

A tady to utnu.. Zdravím všechny kdo tento" divnopříběh" čte.. Budu ráda za všechny komentáře.. Ať už hezké.. Či nějaké jiné.. Či hvězdičky..můžete mi napsat i co si o tomto myslíte.. Omlouvám se za případné chyby( a že jich tam asi bude).. Zatím se mějte lásky 🌻❤️

You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat