Beatrice
"Jednou mluvila o takové malé chatě, že ji tam otec brával.. Než to oni zjistil. " řeknu a jdu rychle k autu.Klaus sedne za volant a Kol s Elijahem dozadu. Naviguji. Po hodině jízdy najdeme tu chatku. Bolestný výkřik protrhne ticho..
Claudia
Začínám ztrácet víru.. Otec má asi pravdu, pomalu, ale jistě se vzdávám. Další šok. Znovu zakřičím. "já ti říkal, že tě nehledají a ikdyby.. Nenajdou tě.. Vážně jsi tak kurva naivní.. Ty si myslíš, že tě ten Kol miluje? Že mu na tobě záleží? Hah.. To se pleteš.. Protože jak jsem říkal.. Tebe nikdo nemiluje, ani nemá rád a ani nepostrádá" další.. Někdo vyrazí dveře.. Bea, Kol, Klaus a Elijah.. Bea mne začne rozvazovat zatímco ostatní otce pacifikují.. Jenže.. Vezme do ruky nůž, když kolem jak jen to rychle jde procházíme a chce bodnout Beu.. Rychle ji odstrčím na stranu.. Cítím jak mi nůž projel do břicha.. To uz Kol nevydržel a nebýt jeho bratrů by Otce zabil.. Teď leží na zemi v bezvědomí, Klaus volá policii a Elijah záchranku.. Těsně nad zemí mne Kol chytil "K-Kole?.." řeknu tiše.. "ššš.. Nemluv" drží mi ránu"chci ti poděkovat, jak tobě tak i Bee a ostatním.. Úplně za všechno.. A tobě chci říct.. Že tě miluju.. Tak jako nikoho..sbohem.. "šeptnu.. cítím, že moje víčka víc a víc těžknou.. Slyším záchranku, policii a hlasy všech ať jsem vzhůru.. Z posledních sil Kola chytím za ruku a pomalu zavřu oči...
Ahooojkyyy.. Tak co? Myslíte, že Clau zemře? Nebo bude žít? Noo.. Zatím se mějte krásně.. A hola amigos! 🌻💞
ČTEŠ
You're an idiot, Mikaelson [Dokončeno]
VampireFF na The Originals.. Lépe řečeno na Kola Mikaelsona