Doğum Günü

17 1 0
                                    

Sabah saat 5.30 tu bugün diğer günlere göre daha erken açtım gözümü, erken kalkmama rağmen çok mutluyum çünkü bugün benim doğum günüm . İnsan bir yaş daha yaşlanıyor diye bugünü özel bir gün gibi kutlar mı? Biz kutluyoruz işte yaşlandığımızı bile bile seviniyoruz.Duygularımda gün geçtikçe değişiyor, mehmeti daha çok özlemeye başlıyorum.Yanında olduğum zaman bile çok özlüyorum onu, insan yanında olduğu insanı özler mi ben özlüyorum işte onun yanındayken vakit hiç geçmesin istiyorum zaman dursun saniyeler bile geçmesin istiyorum.Yine rutin günümmüş gibi kalktım okuluma geldim. İlk hediyem Beyza dan geldi çok güzel bir müzik kutusu almış bana çok sevindim çok çok teşekkür ettim beyzaya benim bu mutlu günümü de unutamadığı için.Acaba sevdiceğim hatırlıyor mu yoksa unuttu mu doğum günümü unuttuysa bile kızamam trip atamam mehmeti me saten yaşadıkları dile kolay değil kimsenin başına vermesin mevlam benim aklımdan bunlar geçerken okulun kapısında gözükü verdi sevdiceğim. Elinde büyük bir kutu acaba o kutunun içinde ne var derken geli verdi yanımıza merhaba dedi. Oturdu yanımıza hoş sohbet muhabbet derken kutuyu bana verdi aç bakalım içinde ne var dedi. Kutuyu açtım en sevdiğim kitapları almış sevdiğim Canan Tan, Elif Şafak, Nazım Hikmet çok sevindim çok teşekkür ettim sevdiğime hiç gerek yoktu mehmetim saten sıkıntıların var derken, parmakları kapatı verdi dudaklarımı sus öyle deme gülüm benim  sen benim en kıymetlimsin sen sevdiğim kadın hayallerimi süsleyensin ileride belkide çocuklarımın annesi olıcaksın dedi. Bunları dedikten sonra dökülüverdi dudaklarından yine hüzünlü bana yazdığı o şiirlerinden birtanesi;
İlk görüşte aşk'a inanırmısın
Yada birini hiç görmeden aşık olmaya
Kokusunu içine çekmeden özlem duymaya
Gözlerine hiç bakmadan o bakışlarına hasret kalmaya
Sıcacık ellerini hiç tutmadan o ellere mahrum kalmaya
Ama ben hasretim işte ellerine kokusuna gözlerine
Ya Mehmet dedim öyle güzel okudun öyle güzel yazmışsın ki sen okurken içimdeki aşkın bir kez daha alevlendi içimde öyle çok seviyorum ki seni anlatamam sana.Seni sana anlatmaya kalksam kelimeler mecaz kalır diyi verdim. Biz bunları konuşurken zil çaldı koşa koşa gittik sınıfa az daha geç kalıyorduk derse, bugün hiç ders dinlemedim gözlerim hep sendeydi sevdiğim yüzünü en ince ayrıntısına kadar bilmeme rağmen tekrar tekrar inceledim yüzünün her kıvrımını her karışını ne çabuk akşam oldu çıkış zili çaldı anlamadım bile, yürümek istemeyen mehmetin yanından ayrılmak istemeyen ayaklarımı salıverdim yola yavaş yavaş başladım yürümeye aklımda hep o var sevdiğim adam var ben bunları düşünürken evin önüne geliverdik görüşürüz Halil diyip eve girdim ailem bir dünya hazırlık yapmış benim için öyle çok mutlu oldum. Akşam yemeğimizi yiyip odama geçicektim ki kapı çaldı. Bütün akrabalarım gelivermiş. Doğum günümü kutlamaya ailem unutmamış uzaktan yakından bütün akrabalarımızı çağırmış.Çok güzel bir gün bugün, çok güzel geçiyor derken pastam geldi. Annem bir dilek tutup üfle mumları bakalım güzel kızım benim dedi. Kapattım gözlerimi aklımdan geçen dileğimi tuttum. Uğursuzluk olmasın diye kimseye söylemedim dileğimi, hediyelerim geldi açtıkça hediyelerimi çok mutlu oluyorum ailem birde okadar masrafa girip diz üstü bilgisayar almış bana çok mutlu oldum sevinçten ne yapacağımı bilemedim herkese ayrı ayrı teşekkür ederek odama geçtim. Hemen bilgisayarı açıp kurcalamaya başladım. Kapı çaldı gel dedim amcamın oğlu Halil beliriverdi kapıda gelsene kapıda dikilme Halil dedim. Hemen içeri girdi oda bunu bekliyormuş sanki, içeri geldi halil tekrar sarıldı bana kucakladı beni elleri sütyenimin üstünde dolaşıyordu. Hiç şüphelenmedim başta. Eli çarpmıştır dedim, derken diğer eli arka tarafımdan yavaş yavaş kalçama indi. Kalçamda dolaşıyor eli napıyorsun Halil diyerek çıkıştım ona sesimi de fazla yükseltmedim ailem duymasın diye yanlış anlaşılma yaratmıyayım aile içinde diye kısık sesle çıkışmaya başladım halile özür diledi çıktı odamdan. Bu olanlar neydi böyle benim tanıdığım Halil böyle birşey yapmazdı neler oluyor halile dedim. O utanç ile hemen yattım yatağıma uyumak için gözlerimi kapatıyorum hep aklıma o an geliyor sağa dönüyorum sola dönüyorum hep o an, uyuyamıyorum aklıma hep o an geliyor ne yapmaya çalışıyordu Halil yoksa yoksa olamazdı ya kötü şeyleri aklımdan çıkartıp uyumaya karar verdim düşünmeyecektim bunları pazartesi önemli sınavlarım vardı. Saat gece iki ye gelirken uyuya kalmışım. Sabah kalktım aklıma hep o anlar geliyor. Çok kötüyüm bugün kafam hep dalgın mutsuz oldum halilin yüzünden ah Halil ah ne yapıyorsun sen ne yapmaya çalışıyorsun. Tatil olduğu için bugün odamdan dışarı bile çıkmadım.Bütün gün odama kapalı kaldım çok kötü hissediyordum kendimi keşke hiç yaşanmasaydı o an o saat o dakika keşke hiç almayaydım halili odama ama nerden bilebilirdim ki aklından kötü şeyler geçeceğini amcamınoğluda olsa aramıza biraz mesafe koymaya karar verdim.

Bir genç kızın yaşadıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin