Piknik

17 1 0
                                    

Okuldan eve geldiğimde evde kimseyi bulamamıştım. Ailem hala çiftlikte gelmemişti,onlar gelene kadar duş alıp biraz dinlenirim diyerekten odamın yolunu tuttum. Duştan sonra giyeceğim kıyafetlerimi hazırladım. Havlum ile bornozomu yanıma alıp banyoya doğru ilerledim.Duşumu alıp odama geldiğimde evde hala kimse yoktu, üstümü giyinip saçımı taramaya başladım.Saçımı da taradıktan sonra biraz dinlenmek için yatağıma uzandım. Baş ucumda duran kitaplığımdan Mehmeti'n aldığı kitaplardan birini alıp okumaya başladım. Okulda bugün çok yorulduğum için fazla zaman geçmeden kitap okurken uyuya kalmışım. Annemin kızım diye seslenmesi ile gözlerimi araladım efendim anne diye seslendim annem yemek hazır hadi gel diyince odamdan çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa girip masaya oturdum, ailemle hem muhabbet ediyor bir taraftan da yemeklerimizi yiyorduk. Babam baharın gelmesini fırsat bularak havaların da ısınması sonucu hafta sonu pikniğe gidelim mi diye sordu?
Annem ile bende olur diyince cumaertesi günü için hem fikir olduktan sonra yemeklerimizi yemeye devam ettik. Yemeklerimizi yedikten sonra mutfağı ve masayı toplamak için anneme yardım ettim. Mutfağı topladıktan sonra iyi geceler dedikten sonra odama gittim yarın cuma olduğu için namaz kılıp biraz kuran-ı Kerim okuduktan sonra yatacaktım.Sabah alarmın sesine uyandım ne çabukta sabah olmuştu. Hazırlanıp okula gitmek için yola koyuldum. Akşam eve geldiğimde ailemi evde buldum. Annem hoşgeldin kızım dedikten sonra hoşbuldum annecim bugün erken gelmişsiniz dedim. Annem yarın pikniğe gidicez ya biraz hazırlık yaparız diye erken geldik dedi. Bende üstümü değiştirip geliyorum yardıma diyip odama girdim.Üstüme rahat gelen bir eşortmanımı giyip annemin yanına gittim yardım etmek için patesli,peynirli, ıspanaklı börekler açıp  sarmalar sardık çeşit çeşit kurabiyeler yaptıktan sonra yorgun düşmüştük hepimiz başka hiçbirşey yapmaya halimiz olmadığından odalarımıza çekildik.Gece boyunca gözüme bir gram uyku girmedi yatağımda bir sağa bir sola dönüp durdum sabaha karşı tam dalmışken babamın sesine uyandım. Yatağımdan kalktım babam eşyalarımızı arabaya yüklüyordu annemde başka birşey kalmasın diye mutfakta dolanıyordu. Üstümü giyinip bende yanlarına gittim babam hazırsanız gidelim dedi. Hepimiz arabaya bindikten sonra yola koyulduk.Bir dere kenarı, etrafımız yeşillikler ile dolu ve sessiz bir yere gelmiştik çok güzel görünüyordu burası. Annem kahvaltı için birşeyler hazırlamaya başladığında bende yarı uyur yarı ayık hamakta sallanıyordum.Hamakta sallanırken gecede doğru dürüst uyumadığım için uyuya kalmışım. Gözümü açtığımda amcam gillerde buradaydı onlarda gelmişler Halil acaba burada mı inşallah gelmemiştir diyerek gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım  lanet olsun ki gelmiş olduğunu gördüm artık bu çocuktan tiksinmeye başlamıştım.Babam ile amcam mangalın başında, annem ile yengemde sofrayı hazırlıyordu. Yemeğimizi yedikten sonra ben biraz dolaşmak temiz hava almak için ailemin yanından ayrıldım ormanda biraz yürümek iyi gelecektir diye düşündüm ama asıl maksadım halili görmemekti ondan kaçabildiğim, uzak olabildiğim kadar uzak olmaktı.Ormanda yürürken arkamdan bir ayak sesi daha geliyordu. Halil de benim peşimden geliyordu ben bu sefer koşmaya başladım o da peşimden koşmaya başladı. Koştukça ormanın derinlerine girdiğimi farketmedim. Halil iyice mesafeyi kapatmış arkamdan koşarak geliyordu ben arkama bakarken yerdeki dal parçasını farketmedim ve boylu boyunca yere düşü verdim. Yerden kalkmaya çalışırken Halil yanıma gelmiş benim üstüme çıkmaya çalışıyordu. Dur napıyorsun sen ya bırak beni demeye başladım. Artık sen benim olacaksın diyordu.Ben bağırmaya başladığımda tokatı yapıştırdı yüzüme konuşmamam susmam için tehditler savuruyordu.Bir eli ile ağzımı kapatmaya diğer eli ile ellerimi tutmaya çalışıyordu. Ben debelenip duruyor ama elinden kurtulamıyorum. Ayağım ile bacak arasına tekme attığımda yana düşüp bacak arasını tutmaya acılar içinde kıvranmaya başlamıştı. Bende bunu fırsat bulup geldiğim yöne doğru koşmaya başladım benim peşimden halilde kalkıp  bana doğru koşmaya başlamıştı. Hiç pes etmeye niyeti yoktu içine şeytan girmiş bunun. Baktım arayı yine kapatıyor bu sefer aileme bağırmaya başladım.Ailem benim sesimin geldiği yöne doğru seslenip koşarak bana doğru gelmeye başlamışlardı. Arkama baktığımda Halil yoktu nereye kayboldu ki bağırdığımı duyunca kaçmış olmalıydı. Ailem yanıma gelince hepsi bir ağızdan ne oldu Ayşe diye soruyorlardı. Benim dilim tutulmuş birşeyler söylemeye çalışıyordum ama ağzımdan kelimeler çıkıp konuşamıyordum o ara Halil yanımıza geldi. Halile bana ne olduğunu  gördün mü diye sorduklarında Halil yalan söyleyip yılan gördü amca ondan korkup kaçmaya başladı dedi. Ben hala susmuş konuşamıyordum olayın şokundan hala çıkamamıştım.Güzel bir gün geçiririm diye düşünürken yine Halil'in tacizlerine, sapıklıklarına uğramıştım ve günüm yine bana zehir olmuştu. Halil artık aileme söyleyebileceğimi düşündüğü için bana yalvarır gözlerle bakıyordu. Bende kimseye birşey söylemeden eve gitmek istiyorum artık dedim babam gidelim çok korkmuşsun belli dedi. Eve gelmiştik odama girdim Halile lanetler okumaya beddualar etmeye küfürler sıralamaya başlamıştım içimden ama o anlar gözümün önünden çıkmıyordu.Allahıma dualar edip yatmak istedim. Uyumak en güzel ilaç olacaktı çünkü uyuyunca en azından aklıma girmiyor birazda olsa zihnim rahat oluyordu, stresten sıkıntıdan dertten uzak oluyordum. Uyumak için yatağıma yattığımda zar zorda olsa uyuya kalmıştım.

Nûr Sûresi 23

"Namuslu, kötülüklerden habersiz mümin kadınlara zina isnadında bulunanlar, dünya ve ahirette lânetlenmişlerdir. Yapmış olduklarına, dilleri, elleri ve ayaklarının, aleyhlerinde şahitlik edeceği gün onlar için çok büyük bir azap vardır."

Bir genç kızın yaşadıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin