▪️Jefferson Hatter #1▪️Part 2.

1.2K 49 6
                                    

kortea280 kérésére írtam az első részből folytatást. Bocsi, de eléggé rövid lett.

T/N = te neved
L/N = lányotok neve

Néhány hónappal később, egy áprilisi éjszakán, a storybrooke-i kórházban megszületett L/N.

Másnap reggel pedig Jefferson bejött hozzám Grace-szel meglátogatni minket.

– Szép reggelt T/N, és pici L/N! – köszönt Jefferson, ahogy beléptek az ajtón.

– Sziasztok – mosolyogtam kicsit álmosan.

– Hogy vagy? – kérdezte Grace.

– Jól vagyok kicsikém. Szeretnéd látni a húgodat?

– Szabad? – csillant fel a szeme.

– Igen, de legyél csendben, mert az ilyen pici babáknak sokat kell aludniuk, rendben? – nézett le rá Jefferson.

Grace bólogatott, majd csendesen közelebb jött és mosolyogva nézte a karjaimban alvó L/N-t.

– Alig várom már, hogy elég nagy legyen ahhoz, hogy neki is készíthessek egy kalapot – mosolygott Jefferson.

– Arra még várhatsz – nevettem halkan.

Néhány perccel később pedig L/N felébredt, és így megláthattuk, hogy a gyönyörű szemei különböző színűek. Az egyik olyan mint az enyém, a másik pedig olyan, mint Jeffersoné.

– Nem is tudom, mivel érdemeltem ki ezt a három gyönyörűséget itt mellettem – mondta meghatottan Jefferson, mikor egy kicsit átvette tőlem L/N-t.

– Azzal, hogy ilyen fontos neked a család – mosolyogtam, és egy puszit nyomtam az arcára.

Sebastian Stan oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!] Where stories live. Discover now