Woody372 kérésére készült
T/N = te neved
Éjszaka arra ébredtem, hogy valaki mászkál a folyosón. Egy ideig dörgöltem a szemem, hogy felébredjek, majd, ahogy felültem, láttam, hogy Jefferson helye mellettem üres. Szóval akkor ő van a folyosón.
Ásítva vettem fel a köntösöm, hogy azért ne fagyjak meg, mert a ház ilyenkor elég hűvös tud lenni. Kinyitottam a behajtott ajtót és a kiléptem a folyosóra. Sehol senki. Előszőr belestem Grace-hez. Mélyen aludt, magához szorítva a tőlem kapott plüsskutyáját. Utána Jefferson kis helyiségébe mentem, ahol a kalapjait csinálja. Ott találtam rá.
– Jefferson, miért vagy ébren éjjel egykor? – kérdeztem halkan, az ajtófélfának támaszkodva.
– Felébresztettelek? – tette le a félkész kalapot és a tűt, majd felém fordult.
– Talán – ültem le mellé a másik székre. –, de a kérdésemre nem feleltél.
– Rosszat álmodtam – motyogta, de a nagy csend miatt tökéletesen hallottam.
– Mesélj, mit álmodtál? Ha elmondod, kicsit megkönnyebbülsz – simítottam meg az arcát.
– Nem akarlak ezzel terhelni – fogta meg a kezem, mielőtt azt elhúzhattam volna az arcától.
– Jefferson, nem terhelnél. Azért kérem, hogy beszélj róla, mert az tényleg jót tesz.
– Jó... azt álmodtam, hogy Regina megint a városra szabadította az átkot. De most nem csak Grace tűnt el mellőlem, hanem te is. Valaki mással voltál boldog – motyogta a szemeiből kigördültek az első könnyek, ezért gyorsan megöleltem. – Nem akarlak elveszíteni titeket! Egyedül ti maradtatok nekem – sírta a nyakhajlatomba. – Kettőtökön kívül nincs semmim.
– Megígérem, hogy nem lesz semmi baj – simogattam a hátát.
Ekkor nyikordult az ajtó, mire felkaptuk a fejünket, majd megpillantottuk Grace-t, aki még most se tette le azt a plüssállatot. Jefferson gyorsan megtörölte a szemét, de ez nem kerülte el a lánya figyelmét.
– Apa, miért sírsz? – kérdezte aggódva.
– Ne félj, kincsem, nincs semmi baj – ölelte magához Grace-t. – Mi lenne, ha mindannyian mennénk aludni?
– Ezzel egyet értek – ásítottam.
Először Grace-től köszöntünk el, és takargattuk be, majd Jeffersonnal mi is visszajutottunk az ágyba.
– Figyelj, beszéljünk meg valamit: ha megint rosszat álmodnál, nyugodtan ébressz fel – simogattam Jefferson haját.
– Úgy lesz. Szeretlek – mosolyodott el.
– Én is szeretlek.
ESTÁS LEYENDO
Sebastian Stan oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanficA borítót köszönöm @fragmexnts ❤️ Na, szóval, ez pont ugyanúgy működik, mint az avengers-es, csak itt éppen Sebbyről és néhány karakteréről. Most pedig, akikkel lehet kérni: *Sebastian Stan *Bucky Barnes *Lance Tucker *Jefferson Hatter *Charles Blac...