▪️Lance Tucker #5▪️

603 52 7
                                    

fanni_29 kérésére ❤️❤️❤️

T/N = te neved

Amherstben lakok már egy ideje, és egy hónappal az ideköltözésem után kezdtem el a tornát. Nem voltam kezdő, már gimis korom óta csináltam, csak kellett egy minimális pihenő.

Először az idős orosz nő volt az edzőm. Aztán ő meghalt. Jött Hope, majd, amint letelt a felfüggesztése, az olimpiai bajnok Lance Tucker lett az edzőm.

Nem volt különösebb bajom vele, mert mióta elővették a Maggie-eset miatt, egész normális. Sose veszekszik velem és nem akar lefektetni.

Viszont azon csodálkozok, mekkora türelme van hozzám, ugyanis... nem igazán vagyok a legügyesebb. Mármint... talajon egész jó vagyok, de a korlát, meg a gerenda nem igen fekszik nekem, hiába csinálom a tornát már kilencedikes korom óta.

Ma éppen a korláttal bajlódtam. Pontosabban a feladatsorral. Nem ment. Már harmadjára nem sikerült elkapnom a korlátot és nagy puffanással landoltam a matracon.

– T/N, figyelj, értem én, hogy nem igazán megy a dolog, de nem próbálkoznál?

– Én... nem az, hogy nem akarom, csak... béna vagyok – tápászkodtam fel motyogva.

– Ezt egy szóval se mondtam – mosolyodott el. – Mit szólnál, ha megmutatnám, aztán kapnál tíz perc szünetet?

– Köszönöm – vidultam fel egy kicsit.

– Jól van. Fogd csak meg ezt – nyomta a kezembe a melegítőjét, majd bekrétaporozta a kezét, hogy bemutassa, amit nekem kellett volna csinálnom.

Kicsit szégyelltem magam, amiért nem tudtam végre büszkévé tenni.

– Na, látod? Ennyi az egész – mosolygott rám, amint landolt.

– Köszönöm, hogy megmutattad. Most szerintem megyek, iszok egy kis vizet.

– Persze, menj csak! Aztán megpróbálod még egyszer, és szerintem mára elég is.

– Rendben – bólintottam, majd elindultam volna az öltöző felé, de visszafordultam. – Lance, miért van az, hogy ilyen rendes vagy velem?

– Miért ne lennék?

– Régebben annyira nem volt türelmed, és most mégis... edzel engem, pedig annyira béna vagyok.

– Na, nem vagy az – fogta meg a vállam. – Nem vagy béna. Gyakorlásra vam szükséged, és ezért felesleges lenne bunkóznom veled.

– Köszi... K-kaphatnék egy ölelést? Most jó lenne.

– Persze – ölelt magához szorosan, ami nagyon jól esett. – Esetleg este vacsorázunk együtt?

– Ez... nálad pontosan mit jelentene?

– Talán... egy randi?

– Hát... lehet róla szó – mosolyogtam.

Sebastian Stan oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!] जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें