Köszi az ötletet fanni_29 ❤️❤️
T/N = te neved
Régen Coal Creek-ben éltem, de aztán nagyobb városba költöztem, és ott találkoztam a szerelmemmel, aki ma már csak az exem.
Így négy év után visszajöttem az aprócska városba. Kivettem egy pici lakást, amíg nem találok magamnak házat.
Épp kiléptem a kicsiny otthonomból, mikor beleütköztem valakibe.
– Jaj, nagyon sajnálom – pillantottam fel rá, majd hatalmas mosolyra húzódott a szám, ahogy megláttam, kibe is ütköztem bele. – Lee!
– T/N? Tényleg te vagy az? – kérdezte meglepődve.
– Igen – mosolyogtam, mire szorosan megölelt. – Hazajöttem.
– Nagyon-nagyon hiányoztál.
– Te is – bontakoztam ki az öleléséből. – Sheriff lettél? – mutattam a jelvényére.
– Igen. És veled mi a helyzet? Hogyhogy itthon vagy?
– Szakítottunk. El... elkezdett inni – magyaráztam, mire nyelt egy nagyot.
– Ne félj, itt biztonságban vagy. A sheriff a szomszédod – kacsintott. – Tényleg, ha végeztem, átjössz vacsorázni? Nem mondom, hogy mesterien főzök, de...
– Örömmel megyek – mosolyogtam.
***
Azóta már két hónap telt el általában valamelyikünk lakásában vacsoráztunk, vagy ha Lee-nek nem volt dolga – már pedig nem nagyon volt – együtt töltöttük a napot.
Reggel békésen aludtam, mikor egy nagy csörömpölés ébresztett fel. Felvettem a köntösöm, kimásztam az ágyból, majd óvatosan kinyitottam a bejárati ajtót, és kikukkantottam. Lee szenvedett egy nagy kukászsákkal, aminek tartalma igen hangosan csörgött, utalva arra, hogy a tartalma egy csomó üveg.
– Lee? – szólaltam meg halkan, de megijedt, és elejtette a kukászsákot, amiből kiszóródott néhány alkoholos üveg. – Te iszol?
– Nem. Esküszöm. Mielőtt idejöttél, ittam, de mikor említetted az exed, eldöntöttem, hogy leszokok.
– Csak miattam csináltad? – húztam össze magamon a köntöst, majd kiléptem a bérház nyitott folyosójára.
– Igen. Azért... azért mert szeretlek, már mielőtt elköltöztél. És mikor visszajöttél... Újra érezni kezdtem azt, amit négy éve.
– Lee... Én is szeretlek – mosolyodtam el, lábujjhegyre álltam, majd puszit nyomtam a szájára. – Többet nem kapsz mondjuk... a második randiig.
– Azt hiszem, teljesen jogos kérés – vigyorodott el. – Reggelizel nálam?
– Persze. Csak várj, előbb felöltözök.
– Tökéletes vagy így. Gyere, hercegnő – kacsintott.
BINABASA MO ANG
Sebastian Stan oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionA borítót köszönöm @fragmexnts ❤️ Na, szóval, ez pont ugyanúgy működik, mint az avengers-es, csak itt éppen Sebbyről és néhány karakteréről. Most pedig, akikkel lehet kérni: *Sebastian Stan *Bucky Barnes *Lance Tucker *Jefferson Hatter *Charles Blac...