Wszystko dla niego

10 0 0
                                    

Kyo (Dir en grey) & Shinya (Dir en grey)


Siedzę na podłodze opierając plecy o ścianę. Zostałem skazany na dożywocie, bo jak najlepiej chciałem dla mego kochanego Shinyi. Niestety, nie do końca wybrałem uczciwą drogę.

Całe życie żyłem w kłamstwie. Nigdy naprawdę nie byłem sobą, wolałem pozorować na osobę twardą, zimną, tajemniczą i wyniosłą. Zmieniło się to, gdy poznałem Shinye w supermarkecie, dla niego byłem czuły. Zdjąłem swą maskę, lecz tylko chwilowo. Zniszczyłem sobie życie i jemu.

Romansowałem z nim przez jakiś czas, później zamieszkaliśmy razem, aby wziąć pieniądze, robiłem różne przekręty. Bez szkoły dzięki sprytowi zostałem prawnikiem. Sprawy wygrywałem łatwo, trzeba było mieć dobrze gadane i argumenty. Jednak wyszło to na jaw, chciałem zwiać z miasta, ale mnie zamknęli.

Uciekłem z więzienia podrabiając skrócenie mego wyroku i dzwonienie do sędziów, nikt nie połapał się. Po wyjściu razem z Shinyią wyjechaliśmy z Kioto do Tokio. Nie podobało mu się to co robię, a zwłaszcza, kiedy zostałem w firmie szefem finansów. Bardziej złościł się o to, że nie spędzam z nim czasu, tylko w pracy. Zrobiłem nowy przekręt i zarabiałem, połowa sumy leciała na moje konto. Na urodziny kupiłem Shinyi wille, w której zamieszkaliśmy razem i limuzynę. Na początku był zdziwiony i wypytywał, ale go zbyłem.

Zostawił mnie, jak odkryli, że jestem oszustem i znowu zamknęli. Upozorowałem swoją chorobę. Głodziłem się, żeby wyszło, że mam HIV. Stworzyłem historie choroby i gotowe. Wysłali mnie do szpitala. Udawałem branie leków, przynajmniej nikt mnie nie badał. Wtedy prawda by wyszła.

Shinyia zadzwonił płacząc do słuchawki, że on mnie kocha, nie chce mnie stracić, jesteśmy dla siebie stworzeni. Po upozorowaniu śmierci poszedłem do niego. Przywalił mi za kolejny przekręt. Uciekliśmy z Tokio do Hokkaido.

Sądził, że się zmienię. Był przy mnie, a ja okłamałem go, udawałem zmianę. W tajemnicy robiłem dalsze przekręty.

Zostawił mnie, gdy wyszło moje ostatnie przestępstwo. Zostałem dilerem, przez trzy lata sprzedawałem narkotyki. Robiłem wszystko dla niego, aby miał dobre życie. Teraz mogę tylko siedzieć i rozmyślać nad swymi błędami.

Tak jak obiecał, nie odwiedza mnie. Jestem strzeżony na okrągło, wiedzą, że mogę uciec, dlatego nie mam chwili odpoczynku od strażników.

One shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz