Mijamy się

5 0 0
                                    

Paring: Reita (Gazette) & Ruki (Gazette), Uruha (Gazette) & Ruki (Gazette), Reita (Gazette) & Aoi (Gazette)

Trwa to zbyt długo, trzy lata temu, stwierdziły tak dwie osoby. Nawet jeśli to długo trwa, oni nic nie zmieniają. Dwa ciała i dusze tak blisko siebie, a zarazem tak daleko, są zbyt odległe. Mogłyby zbliżyć się do siebie tylko wtedy, gdy jedno z nich zrobiłoby pierwszy krok. Zbyt łatwo powiedzieć, zbyt trudno zrobić.

Ciągłe gapienie się na drugą osobę nic nie daje, choć łapią się nieraz ma patrzeniu na siebie, to nadal za mało, aby któryś wyznał swoje uczucia. Ruki wiedział, że nie jest obojętny Reicie, natomiast ten był pewny tego samego, co wokalista, lecz czekali, aż druga osoba zrobi pierwszy krok. W całym zamieszaniu znalazły się dwa niezauważalne ktosie. Uruha zakochał się w wokaliście, niestety ten nie zwracał na niego uwagi. Taką samą sytuację miał Aoi, tylko że z basistą. Wszyscy z zespołu i ludzie pracujący z nimi wiedzieli, że Rukiego i Reite ciągnie do siebie, ale obchodziło ich to tyle, co zeszłoroczny śnieg.

Ruki odczuwał coraz większą frustrację. Kombinował co uczynić, aby Reita zrobił pierwszy krok. Nie umiał wymyślić nic dobrego i pożytecznego, więc zajął się tym, czym zajmował się od dłuższego czasu.

Usiadł w salonie, laptop postawił na stoliku. Wszedł w stronę z gejowskim porno. Włączył filmik z osobami, które uznał za ładne. Oglądał filmik, wyobrażając sobie, że aktorzy to on i Reita. Niestety jego marzenia przerwał dzwonek do drzwi. Zatrzymał filmik w momencie, gdy jeden posuwa drugiego i minimalizował stronę.

Otworzył drzwi, zdziwił się, widząc w nich Uruhe.

- Nudziłem się i wyszło tak, że wymyśliłem melodie. Przyniosłem nuty. - Podał mu kartkę, wchodząc do mieszkania.

Ruki wywrócił oczami. Pisanie tekstów było ostatnią rzeczą, na jaką miał ostatnio ochotę. Poszedł do kuchni zrobić nieproszonemu gościowi herbatę.

Uruha patrzył na ekran laptopa, widząc minimalizowaną stronę. Długo się nie powstrzymywał, by ją przywrócić i puścić filmik. Gdy zobaczył wokalistę, zwrócił w jego stronę ekran laptopa, na co Ruki upuścił dwie szklanki z gorącą herbatą (jakby herbata mogłaby być zimna - od aut).

- Ciekawe rzeczy to się ogląda.

Ruki podszedł do niego szybkim krokiem, zamykając laptop.

- Nie interesuj się tym.

- Takanori, Takanori. Mogę to wykorzystać.

Uruha szantażował Rukiego już przez dwa miesiące. Był służącym Uruhy, bo tego sobie zażyczył gitarzysta. Gdy Ruki patrzył się na Reite, Uruha robił mu najgorsze rzeczy. Jakby nie wystarczyło mu, że wokalista sprząta, gotuje i mieszka w domu gitarzysty. Po tych dwóch miesiącach Ruki zakochał się w Kouyou. Znalazł w tym uwolnienie,bo jeśli Uruha go nie kocha, to wyrzuci ze swego domu i nie będzie jego służącą.

Jak zwykle podał gitarzyście obiad, siadając naprzeciwko niego ze swoją porcją.

- Kouyou zakochałem się w tobie.

Uruha upuścił z ręki widelec ze zdziwienia, który upadł na podłogę.

- Takanori, ja ciebie też kocham.

Ruki nachylił się nad stołem, łącząc ich usta. Ruki już nie był służącą, a Uruha przestał go szantażować.

Rano wcześnie byli w studio. Ruki otworzył drzwi do sali prób. Zaskoczył go widok siedzącego na kolanach Reity Aoiego, na dodatek całowali się namiętnie.

Chłopcy słysząc kroki, oderwali się od siebie. Spostrzegli Rukiego i Uruhe trzymających się za ręce na środku sali.

Kai pojawił się po chwili.

- No to zaczynamy próbę.

Wszyscy ustawili się na swoje miejsca.

Ruki i Reita zrozumieli, że przez dumę żaden nie zrobił kroku, a uczucie, które było między nimi wyblakło.

Utwór, który grali, pasował do ich odczuć, a było to ,,Pledge".

Oni nie zrobili żadnego kroku, ale zrobiły to niezauważalne osoby, które odegrały ważną rolę w ich życiu i czegoś ich nauczyły. Nie czekaj na pierwszy krok drugiej osoby, bo uczucie zgaśnie i rozpali się do kogoś innego, kto będzie miał odwagę je wyznać. W głowie pozostaną pytania i wracanie do przeszłości ,,A co jeśli by...''.

One shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz