-Vaii ti-am zis ca exista Shinigami!! (Eu)
-STAI CEEEE, NU EXISTA, NU VREAU SA CRED CA EXISTA SHINIGAMI!!!! NUUUU! NUUUU!(Miha)
-Dar eu sunt dovada ca Shinigami exista, atunci de ce nu crezi? (Undertaker)
-Pentru ca.....pentru ca....colegi mei, prietenii mei toți imi spun că seman cu un Shinigami!!! Și ce este mai rău este ca chiar nu vreau să fiu unul!?? (Miha)
-Fată stiu cum te simti! Dar vezi partea buna a fii Shinigami! Poti....(eu)
-Poti sa le zici oamenilor când o sa moara chiar dacă este interzis chestia asta! Poti avea arme pentru colectarea sufletului, poti vedea înregistrarile cinematice ale oamenilor! Adică poti vedea trecutul omului, de la naștere până la moarte! (Undertaker)
-Undertaker, ai avut în trecut copii? (Eu)
-Prefer sa nu vorbesc despre acest subiect....este mult prea dureros! (Undertaker)
-Aaaa....ok...doar am vrut să stiu..(eu)
-Ariane, tu o cunosti pe Miha de când era mică? (Undertaker)
-Pai cam da...de ce întrebi? (Eu)
-Pai dacă vrei sa afli mai multe despre mine si trecutul meu, haideti altundeva.(Undertaker)
-Ok...Miha putem merge la tine?? Sunt sigură că părinți tai nu sunt acasă! (Eu)
-Da, nu sunt acasă! Bine haideti la mine atunci!
Undertaker pov:
Mergem la Miha acasă... Intram în curte și ne așezăm pe jos. Era vara deci puteam sta jos, și ce urmează o sa ma doară foooaaarrteeee tare!
-Pai cu ce sa încep....
CITEȘTI
Fiica unui Shinigami..
FanfictionDacă nu stii ce sunt shinigami sunt zei ai morți în cultura japoneză! Ei devin Zei ai Morți doar prin sinucidere.