XIV

53 4 6
                                    

Undertaker pov:
Aud soneria de la intrare și ma duc sa deschid usa. În fața ei erau Contele Ciel cu majordomi lui Sebastian și Rinka.

-Buna ziua, conte! (Eu)

-Buna ziua, Undertaker! (Ciel)

I-am poftit în conac și am mers în grădina pentru a vorbi. Sper numai că fetele să nu vina. Ne-am așezat la masa și am inceput sa discutam despre cazul morților. Peste un timp vin și fetele mele, îmbrăcate frumos mai puțin material pe haine dar este ok. Stai așa dacă Rinka este aici și Gillian și Anna la fel, o să iasă un scandal mare. Ma uit puțin la cei doi demoni care Sebastian se uita la sânii fetelor. Rinka pe de altă parte se uita la ele cu ura maximă.

-Fetelor ati venit! (Eu)

-Da, tata am venit și noi. A trebuit să ne aranjam puțin! (Gillian)

-Bine! (Eu)

Aparent fetele nu o văd pe Rinka. Mai este o zi lungă până să ajungă să se bată astea trei.

Câteva ore mai târziu:

Discuțiile astea deja ma plictisesc vreau sa rad puțin.

-Conte dacă vrei sa aflu cine omoară copii, trebuie să primesc ceva în schimb! (Eu)

-Ce vrei Undertaker in schimb? (Ciel)

-Stii ce vreau! (Eu)

-Off bine! Sebastian! (Ciel)

-Yes, My Lord! (Sebastian)

Gillian pov:

De câteva ore numai la Rinka ma uit! Ce masa caută și asta aici? Este bine ca Sebastian numai la mine și la Anna să uitat toată întâlnirea. Până acum, lui tata i s-o sculat ca are chef de ras! Frate esti la o întâlnire cu un conte important. În fine cât ma intereseaza pe mine este egal cu zero! Imi întorc un pic capul de la ei și după nici 2 minute are să fac infarct din cauza rasetului lui tata!

-OMULE!! DACĂ MAI FACI ASA CEVA SĂ MOR EU DE NU MAI STAU ȘI VORBESC CU TINE! (eu)

-O vai dar ce vocabular pentru o domnisoara așa frumoasa ca tine! (Sebastian)

-Tata! (Rinka)

-Stai ca o vorbit și ea cât pentru un an! Ca pana acum nu ai vorbit nimic doar te uitai la conte cum vorbește! (Eu)

-Gillian, te rog nu vreau sa ne batem acum și aici! (Rinka)

-Apropo tu nu erai moartă? (Eu)

-Ba da dar am reîncarnat printr-o fata din satul unde și tu ai fost reîncarnata! (Rinka)

-Nume și vârsta! (Eu)

-Fă nu am chef sa aud ce curve! (Anna)

-Aaa tu erai aia care nu o suporta pe fițoasa de mine! (Rinka)

-Zi azi în gâtul lui mă-ta! (Eu)

-Off bine! Pe aia în care m-am reîncarnat o chema.... Florentina! Și avea vârsta de 15 ani! (Rinka)

-Am zis ca nu vreau sa aud de curve! (Anna)

-Sa ghicesc ca tu erai curva dintre mine și tine! (Rinka)

-Curva-i mata! Sa înțeles! Bine acum tot tu esti curva de aici! (Anna)

-Eu curva? Tata! Nu te uita la noi și zi ceva! (Rinka)

-Lasă-l pe tactu! Repede mai fugi la tati săi ceri ajutorul, niciodată nu ai putut să te descurci singură! (Eu)

-FETELOR! GATA! (tata)

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum