VII

60 4 4
                                    

-Ce...adica? Vrei sa zici ca Miha și Ariane sunt cele două care au murit pe mâna lui Sebastian și a lui Rinka? (Eu)

-Undertaker? Cine sunt ei și de ce ne confunda cu..... (Ariane)

-Buna dragutele, nu ne-am mai văzut de mult timp! (Ronald)

-Imi pare rau să-ți zic dar greșești persoanele!! (Miha)

-Fetelor haideti prima dată la părinți lui Miha și după aceea va pot explica de ce acești 3 domni va confundă cu fiica mea și prietena ei!

-Ok(toți)

Plecam toți către casa lui Miha. Ajungem acolo și îi văd în stradă pe părinții ei... Nu semăna pe nici unul!

Vorbesc cu ei tot ce era de vorbit și imi dau voie să stau o lună cu Miha până vin ei de la o rudă. O lună numai eu și ea într-o casă.....ahh de-abia astept.

-Gata s-a rezolvat. Miha o lună stau cu tine! (eu)

-Yeyyy!! O să stau chiar fain, dacă tu stai cu mine! (Miha)

-Undertaker putem să stăm și noi cu voi!?? Trebuie să vezi ca chiar este fiica ta și prietena ei! (William)

-Ok prima dată explică, Undertaker cum de cei trei cred ca eu și Miha suntem fiica ta și prietena ei?? (Ariane)

-Pai....mai stii ca am zis ca fiica mea a murit din cauza unui demon? Pai când a murit cu ea a murit și cea mai bună prietenă a fiicei mele! Iar faza asta e ca cei 3 cred ca voi a-ti fii ele pentru ca cumva semănați pe ele! Numele diferă dar în rest parca a-ti fii reîncarnarea lor... (Eu)

-Ai o poza cu cele două? (Miha)

-Cred ca mai am pe undeva prin casa! (Eu)

-Pai atunci ce mai asteptam haideti să cautam poza sau pozele!!! (Ronald)

-Off bine, haideti după mine! Casa mea nu este în lumea asta este în lumea de dincolo sau pe tărâmul Shinigami-lor... Și să ajungem acolo trebuie să deschid un fel de portal! (Eu)

-Pai și cum îl deschizi? (Grell)

-Am nevoie de o ușă de biserică sau de capela veche!! (Eu)

-La cimitir! (Miha&Ariane)

-Ok...si acolo o să găsim ce cautam? (William)

-Normal partea veche a cimitirului nostru! Are și o capelă veche de ani buni... Am încercat să o deschid dar nu am reușit! Poate voi puteți să deschideti portalul acela că să ne ducă pe lumea cealaltă!! (Miha)

-Expertă în cimitire! De când te cunost tot cu cimitirul ai avut probleme! Vara trecută tot în cimitir ai fost! Mai aveai puțin și nu mai voiai sa ieși din el! (Ariane)

-Am zis ca are comportamentul ei! Numai o singură persoană sau un singur Shinigami poate avea aceasta personalitate! Și acea este.... (Grell)

-Nu zii încă numele! Așteaptă până găsim pozele și să le zicem fetelor și cum le chema pe cele două fete moarte!
(William)

-Ok Willy!! (Grell)

Off doamne ce băieți mai sunt și ei. În fine, mergem la cimitir și se pare că chiar era o capelă veche acolo! Era perfect pot să deschid portalul. Imi iau coasa și tai în aer. Se deschide un fel de ușa din lemn veche și putrezit.. Da ăsta este portalul de pe lumea de dincolo. Intram toți și apoi închid ușa....

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum