Am ieșit din casa și am plecat către restaurant. Cât mergeam noi l-am întrebat pe Ronald:
-Te-a speriat tata? (Eu)
-Nu ma speriat...doar stii cum sunt părinții?! (El)
-Stiu. (Eu)
Am mai vorbit noi niște chestii și am ajuns la restaurant. Am intrat ne-am pus la masa și acum asteptam sa vina chelnerul ca sa ne ia comanda. După puțin timp în care eu și Ronald am vorbit despre ce am facut în trecut, vine și chelnerul. Nu m-am uitat la el , ma uitam la meniu așa că nu am vazut cine era.
-Buna seara, bine ati venit! Ce doriti să comandați? (Chelnerul)
Vocea asta..imi pare cunoscută!
-As vrea File de crap prăjit cu cartofi natur! (Ronny)
-Bine, domnisoara?
-Eu aș vrea, Somon la grătar pe pat de legume! (Eu)
-Bine, comanda dumneavoastră o să vine în 20 de minute! (Chelnerul)
-Bine! (Ronny)
Am vorbit cât am vorbit după 20 de minute a venit mâncarea, am mâncat și desertul. Am vorbit noi încă puțin iar după am cerut să platim!
-Nota! (Ronny)
Vine chelnerul care ne-a adus și mâncarea.
-Poftiți, nota! (Chelnerul)
-Multumesc! (Ronny)
-Ronny cât este nota?? (Eu)
-277,00 £! (Ronny)
-Mama ce mult! (Eu)
-E lasa pentru mine nu conteaza ca este mult, pentru mine conteaza dacă ti-a plăcut aici și dacă ai mai vrea să venim!? (Ronny)
-De plăcut mi-a plăcut aici, și da aș mai vrea să venim aici! (Eu)
-Bine, haide să plecam am lăsat bani chelnerul! (Ronny)
-Bine, haide! (Eu)
Am mers în parc acolo ne-am plimbat pe lângă un lac, era ora 23:15 iar noi asta nu știam. Ronny ma condus până acasă dar înainte de a pleca de la mine ma sărutat! După asta a plecat, eu am intrat în casa și acolo ma aștepta tata cu Willy și Grelly! Mama ce bătaie imi iau acum!
-Unde dracu' ai fost!!! (Tata)
-La întâlnire... (Eu)
-La întâlnire?? Cât este ceasul, copilă!? (Tata)
-23:30...
-23:30 STII CÂT INSEAMNA ASTA FATO!!?? EU AM ZIS LA ORA 23:00 SĂ FII ACASĂ! NU MAI TÂRZIU!!!
Am ramas mută...tata de cât m-am nascut și până să zic așa ca am murit nu a tipat la mine...acum este diferit, tata și când..traia mama...nu tipa la mine! Fără să vreau am inceput sa plâng si am fugit la mine în camera. M-am încuiat in camera.
William pov:
-Undertaker... (Grell)
-Ce vrei și tu!? (Undertaker)
-Domnule, ati tipat la Gillian... (Eu)
Am o impresie ca face asta numai din cauza ca ii este frica de Sebastian. Cât Gillian și Ronald au fost plecați, Undertaker a primit o scrisoare de la Ciel Phantomhive, în care scria că maine la ora 14:00 vor veni aici să vorbească cu el. Stia ca Sebastian are ura pe Gillian o să vrea să o omoare din nou. Imi este frică să nu fie real ce am zis acum. Îl las pe Grell cu Undertaker și eu ma duc la Gillian. Am fost mereu ca un frate mai mare pentru ea, iar ea pentru mine ca o soră mai mică. Sunt în fața camerei ei și o aud cum plânge..ce mila mi s-a făcut de ea...adica de cand să născut ea, Undertaker nu a tipat niciodată la ea..nici mama ei...Dumnezeu să ma ierte ca am adus aminte de ea acum..dar este real. Bat o dată la usa ei și o aud cum plânge mai tare..bat încă odată și aud cum deschide usa încet. Nu vrea să mi se arate asa ca întru la ea. Statea pe jos și plânge. Merg la ea și o i-au în brate, este a treia oară care plânge la mine în brate. Prima când a murit mama ei...a doua când a murit fratele ei și acum..
-W-will... (Gillian)
-Da pitic? (Eu)
-D-de ce a urlat...tata la mine..? (Ea)
-Pitic...nu vream să-ți zic dar maine vine Sebastian cu Ciel aici și de aceia a tipat la tine. A crezut că iar te-ai băgat în belele! (Eu)
-Se-sebastian? Demonul...acela.. (Ea)
A adormit..a fost obosită și acum a și plans..oare are febra? Da are, mereu când plânge face febra. O schimb și o pun în pat să doarmă. Nu va ganditi la mine ca la un pervers ca de câte ori am schimbat-o eu și nu am chemat servitoarea. Nu este prima dată când o schimb eu. Am plecat din camera ei încet să nu o trezesc. Am mers jos, nu era nimeni, atunci singura soluție este să ma culc. Am plecat în camera mea si m-am schimbat în pijamale și somn am luat când m-am pus în pat.
Noapte buna! 😴_________________________________________________
Gata și acest capitol! ❤❤
805💋
CITEȘTI
Fiica unui Shinigami..
FanfictionDacă nu stii ce sunt shinigami sunt zei ai morți în cultura japoneză! Ei devin Zei ai Morți doar prin sinucidere.