XI

52 2 6
                                    

Gillan pov:

-TATĂ!!

Fug repede spre pod ca să văd unde este tata...nu-l văd...tata... Sar după el dar nu-l găsesc pe nici unde...unde este? Cum îl cautam eu pe tata imi apare în fața o coasa...coasa morții a lui Undertaker... Zi-mi te rog ca nu este adevărat ca tata e mor....

-WILL! GRELL! RONALD!! VENIȚI PÂNĂ LA MINE ACUM!!! (Eu)

-Venim! (Ei)

-Dar eu? (Anna)

-Tu stai acolo e prea periculos! (Eu)

-Bine! (Anna)

Vin cei 3 la mine si fix atunci în fața celor 3 apar 3 carnetele...coasa tatei, carnețelele cu morți...

-Hmm, nu-i mort...dar totuși coasa lui, carnetele și coasele noastre!? De ce? (Will)

-Normal ca nu sunt mort! Este aici cineva care este mort! Gillan...esti vie... (Tata)

-Normal ca sunt vie! Am fost reîncarnare până în momentul de fata! După ce doctorul acela ne-a luat sângele am revenit! (Eu)

-Inseamna ca și Anna!!?? (Grell)

-Da! Dacă mergem acum la ea o să o vedem pe ea nu pe Ariane! (Eu)

-Ma bucur ca esti bine pitic! (Will)

-Pitic, pe bune nu iar! (Eu)

-Copii ar trebui să luam sufletul acestui mort de aici! (Tata)

-Acum! Ronny imi dai te rog carnetul tau cu morți? (Eu)

-Da poftim! (Ronald)

-Mersi! (Eu)

Am mers spre mort și am dat cu coasa în el! Colectat sufletul și bifat pe carnet! Merg înapoi la ei, și toți iesim afara! Și cum ziceam nu mai există Ariane! Există Anna!

-Yo!(eu)

-Gillan!!! Fata dacă mai faci din astea, te bat!! (Anna)

-Am inteles șefa! (Eu)

Incepem noi sa radem. Ma uit puțin la băieți care erau cu noi și ii i-au în brațe pe toți.

-Data viitoare nu te mai las sa mori, Gilly! (William)

-Gilly? Asta de unde ai mai scos-o?(Tata)

-El imi spunea Gilly numai când tu nu erai tata, asa ma alintă acest aragaz cu 4 ochii! 😂😂(eu)

-Tu-ti aragazu cu 4 ochi!! Gillian!! (William)

-Taci Willy! (Eu)

-Off doamne va mai certați mult?? (Anna)

-Anna...tu sa taci și vezi-ti de roscatul tau! (Eu)

-Hei! Roșu este culoare sângelui și a dreptății! (Grell)

-Grelly taci tu acolo! (Anna)

-Aolo ce alint de prost gust! (Tata)

-Gillian, vii în oraș azi? (Ronald)

-Ronald, normal ca vin dacă sunt cu tine! 😘 (eu)

-Ma Ronald! La ce oră mergeti, unde mergeti și cum o vrei îmbrăcata!??? (Anna)

-Amm...pai mergem la ora 20:00 , mergem la un restaurant și ne mai plimbam și o vreau îmbrăcată...într-o rochie... (Ronald)

-Buunnn! Atunci la ora 23:00 o aduci acasă, dacă se întâmplă ceva în loc să vă plimbați și să mergeti la restaurant te castrez, iar cu rochia aia...mai vedem noi!! (Tata)

-Tata...pai dacă nu în rochia atunci în ce ai vrea să ma duc la o întâlnire...sau la restaurant? În pantaloni de trening și o buza alandala? (Eu)

-Adrian...scumpule lasa ca am eu grija de el daca face ceva cu pitică mea!! (Anna)

-Asta-i Anna a mea! Sper ca o să ai grija de fiica mea ca și ochi din cap! (Tata)

-Frate dar acum serios!!?? După 300-350 de ani în care am stat pe jumate moartă și nu am facut nimic, nici acum ca sunt vie nu pot face nimic!?? (Eu)

-Poti normal ca poti...dar stii cum sunt eu când vine vorba de băieți.. (Tata)

-Stiu tată și de aceia te iubesc!

Am mai vorbit până am vazut ca era ora 17:15 am mers acasa și când am intrat Kimura a sărit la mine în brațe și începând să plângă, defapt tot personalul din conac a început să plângă când mă vazut. I-am luat pe toți în brațe și am fugit la mine în camera. Am facut un dus și am chemat-o pe Kimura ca să-mi facă părul și să ma îmbrac cu rochia asta:

Stiu nu-i genul meu de rochii pe care le port dar acum trebuie! Ma duc la întâlnire cu persoana pe care o iubesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Stiu nu-i genul meu de rochii pe care le port dar acum trebuie! Ma duc la întâlnire cu persoana pe care o iubesc... Uitati ce am zis!!

-Arătați super Gillian-sama! (Kimura)

-Multumesc, Kimura-chan! (Eu)

Am coborat jos în sufragerie și am stat cu tată până la ora 19:40 , 20 de minute le-am petrecut singura în camera mea aranjandu-ma și numai stiu eu ce. Am auzit soneria și când am coborât jos era tată cu Ronny ținându-i predica și explicati.

-Tată, lasa baiatul ca nu ma mananca! (Eu)

-Bine, bine gata numai zic nimic și tac! Aveti grija copii! La ora 23:00 mi-o aduci înapoi,să înțeles! (Tată)

-Da domnule! (Ronald)

Și am plecat.

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum