IX

57 5 4
                                    

Mihaela pov:
Reîncarnare unei persoane pe care nici măcar nu o cunosc? Sau eu chiar sunt acea fată? Sunt eu un Shinigami? Și multe întrebări pe care le-am în cap!

-Deci stai ca nu pricep! Eu și Ari suntem reîncarnarea lui Gillian și Annei??? (Eu)

-Aparent, da! (Undertaker)

-Aparent?? Ma Shinigami-ule! Dacă chiar sunt reîncarnarea fetei tale, atunci TU esti tatăl meu biologic? (Eu)

-Ma Undertaker fii atent la mine! Dacă chiar esti cine cred eu ca esti atunci ai de a face cu mine! Esti sau nu tatăl ei? (Ariane)

-Pai prima dată sa aflam dacă chiar este fiica mea! (Undertaker)

-Pai cum facem asta?? (Grell)

-Printr-un test ADN, baka!! (Ariane)

-Numai Anna imi zicea baka sau Bakayarou!! (Grell)

-Pe bune? Undertaker dar la mine cum aflăm că sunt acea fata? (Ariane)

-Pai și la tine că și la Gillian! Cu un test ADN! (William)

-Până nu aflăm te rog domnule Shinigami să-mi spui Mihaela sau Miha! (Eu)

-Bine Gillian! Și tu te rog sa-mi spui William sau Will. (William)

-Bine 4 ochii! (Eu)

Undertaker pov:
Comportamentul lui Ariane este egal cu a lui Anna iar a lui Miha la fel.

-Fetelor haideti cu mine! Trebuie să vă schimbați dacă vrem sa aflam adevărul! (Eu)

-Ce are dacă rămânem așa? (Ariane)

-Dragele mele suntem in secolul XVII! Iar voi aveti haine din secolul XXI, voi ce credeti ca o sa zică oameni de aici!?? (Eu)

-Pai noi avem haine din "viitor" iar voi aveti arme din viitor! (Miha/Gillian)

-Armele sunt specifice shinigami-lor! Hainele nu! (William)

-Off bine dar ce fel de haine? Spre ca nu rochii ca nu port așa ceva! (Ariane)

-Pai cam da rochii! (Eu)

-Și sunt cu corset. (Ronald)

-Nu port așa ceva! (Ariane&Miha)

-Trebuie! Altfel cum mai aflăm că sunteti ele!? (Grell)

-Nu stiu ce faceti voi dar eu nu pot să port rochii și mai ales rochii cu corset! (Ariane/Anna)

-Undertaker, nu exista haine din era asta care nu implicat rochiile? Dacă vrei sa afli adevărul! (Miha/Gillian)

-Sunt în dulap la Anna, nici ea nu suporta rochiile! Dar le purta la baluri sau când venea Contele Phantomhive! (Eu)

-Contele Phantom...cum? Și cine îi asta de ma făcut pe mine să port rochii? (Anna/Ariane)

-Vincent Phantomhive! Iar pentru voi este Ciel Phantomhive! (Eu)

-Cine sunt Vincent și Ciel ăla?? (Gillian/Miha)

-Numele le-am auzit undeva! Dacă nu ma insel într-un anime, numele... (Anna/Ariane)

-Kuroshitsuji! Sau Black Butler! (Gillian/Miha)

-Așa! Stai cum de ai știut anime-ul?! Tu nu te uiti la anime-uri! (Anna/Ariane)

-Este singurul anime la care mai forțat să ma uit și mi-a plăcut! (Miha)

-De ce ți-a plăcut anime-ul ala? (Ronald)

-Demoni, chestii care nu exista, chestii satanice! (Ariane)

-Bingo! Ariane dacă mai tii minte existau și numele:Grell, William, Ronald, Sebastian, Ciel, Vincent, Claudia, Othello dar și Undertaker! (Miha)

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum