Mihaela pov:
A plecat ...spre să-l văd maine când ma duc cu Ari și Laurențiu la plimbare.
-Fă eu trebuie să ma duc acasă vrea tati să vorbească cu mine...offf!!!
-Du-te nu am treaba cu asta! Imi scrii sau ma suni și vedem noi ce facem!
-Aha, pai am plecat! Ceau!
-Ceau!
Și pleacă și ea, întru în camera și văd cea mai mare mizerie din lumea asta! Ma apuc de curatenie și termin cam pe la 20:30 PM, părinți mei nici acum nu au venit deci inseamna ca pot să ma uit la stele în seara asta! Imi fac ceva de mâncare, ma duc să fac o baie fierbinte și ma pun și vorbesc cu Ariane! Era ora 23:59 PM, și ai mei nu veniseră acasă! Nu ca aș fii îngrijorata de ei! Îi spun lui Ari ca ma duc la culcare și ca vorbim maine, dar eu defapt deschid geamul și ma urc pe acoperișul casei ca să ma uit la stele.. Cât stateam și ma uitam la stele, îl văd pe Undertaker cum se plimba prin sat...ok de ce mereu când îl văd imi bate inima foarte tare!?? Ma observa și vine lângă mine...
-Ce faci la ora asta târzie pe acoperiș și de ce nu dormi?(Undertaker)
-Nu pot dormi, plus ca imi place sa ma uit la stelele nopții.. (Eu)
-Pai uita-te din casa, asa o să racesti! (Undertaker)
-Poate ai dreptate. Și asa incepea să mi se faca frig!
-Părinții tăi nu sunt acasă?? (Undertaker)
-Nu sunt acasă de la ora 10:00 AM...
-Pai și de ce faci pe rebela când ei nu sunt? Stii imi amintesti de fată mea! Asa era și ea... (Undertaker)
-Undertaker, nu mai vorbi de familia ta, o să-ți faci mai mult rău dacă te gândești mereu la ei!
-Multumesc Miha! (Undertaker)
Ma saruta pe obraz și ma ia stil mireasa și ma duce în casa, ma pune în pat și sta cu mine până adorm...
CITEȘTI
Fiica unui Shinigami..
FanfictionDacă nu stii ce sunt shinigami sunt zei ai morți în cultura japoneză! Ei devin Zei ai Morți doar prin sinucidere.