IV

71 3 1
                                    

-Pai cu ce sa încep...Numele meu real este Adrian Crevan am câteva secole dar asa voi ma vedeti ca am 23-27 ani...in trecut da am avut copii și doar 1 din 3 mai sunt în viața! Fiica mai mică a murit din cauza unui demon, mama ei și tot odată și soția mea a murit de o boală...iar fiul meu a murit ars în conacul lui...si acum uitati-mă singur fără nimeni si incerc cumva săi readuc la viata! (Eu)

-Imi pare...rau Undertaker...chiar nu credeam ca ai un trecut asa groaznic! (Miha)

-A și ce am uitat sa va zic este ca am suferit 13 ani de o boală psihică! (Eu)

-Auch...imi pare rau Undertaker... (Ariane)

-Nu este nimic fetelor chiar nu aveti de ce să va întristați, am trecut peste și asta e continui să trăiesc... (Eu)

-Undertaker stii ar fi chiar frumos să afli ca fiica ta trăiește sau ca familia ta trăiește!! (Ariane)

-Ari tu te auzi, o zis clar că fiica, fiul și soția sunt morții din 3 cauze diferite! Dacă ar fi trăit familia lui crezi ca ar mai fi suferit de boală aia psihică, crezi ca ar mai fi fost aici acum? Eu nu cred,eu cred ca ar fi stat cu soția lui și cu copii lui! (Miha)

-Wow chiar ma surprinzi ca esti asa frustrata pe faza asta, adică o zis și el ca a trecut peste faza cu moartea fiecărui și mna...(Ariane)

-Fetelor nu va mai certați ca o să vă audă vecini! (Eu)

Incepem toți 3 să radem,fetele astea chiar sunt de treabă dar au și dreptate.

-Fetelor eu ar cam trebui să plec! Poate o să ne mai vedem adică aici ma gasiti in sat ca mai am înmormântări până în Septembrie. 😂(eu)

-Offf chiar trebuie să pleci?? Nu vrei sa stai...la...mine sau na la Ariane? (Miha)

-Da poate cine știe ce o să facem...ne distram. Cantam facem de toate! (Ariane)

-Poate altă dată fetelor! Acum chiar nu pot...trebuie să plec.

-Bine!! (Miha & Ariane)

Ies pe poartă și plec către următorul meu suflet!

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum