VI

59 4 0
                                    

Undertaker pov:

Aseară...pai aseara, cred ca am inceput sa simt ceva pentru Miha...dar nu pot sunt mai mare ca ea....dar chiar dacă m-aș îndrăgosti de ea tot nu pot scoate sentimentul acela familiar, de parcă am mai văzut-o undeva....dar și pe Ariane.

Stau la birou meu și astept sa vina oameni. Cum asteptam eu, ușa se deschise și pe ea  intraseră Grell cu William și Ronald.

-Băieți, ce faceti aici? (Eu)

-Am venit să vedem ce faci aici singur în acest magazin de pompe funebre! (William)

-Undertaker o mai stii pe cea mai buna prietena a fiicei tale? (Grell)

-O stiu, de ce intrebi Grell?(eu)

-Pentru ca, parcă am văzut-o cu o fată care semăna cu fiica ta! (Grell)

-Cum să le vezi daca cele două au murit pe mâna lui Sebastian! (Eu)

-Stiu, dacă mai tii minte ca una din ele a murit  pe mâna fiicei lui Sebas-chan!! (Grell)

-Senpai fiica lui Sebastian era și ea prin acest sat, am văzut-o în timp ce patrulam! (Ronald)

-Deci voi imi ziceti ca le-ați văzut pe cele 3 fete care acum sunt moarte si eu am sufletele lor?!! (Eu)

-Cam asa! (William)

-Deci fiica mea....

-Undertaker!! Esti aici?? (Miha)

-Oii Shinigami-kun!!! (Ariane)

-Fetele? (Eu)

Cobor jos unde este intrarea și le văd pe cele două fete care ma căutau!

-Da fetelor ce s-a întâmplat? (Eu)

-Părinți lui Miha sunt până la rude de ale a ei și nu o i-au cu ei asa ca părinții ei vor să discute cu tine dacă poti sta cu ea!? (Ariane)

-Te logg nu vreau sa rămân iar cu bunica mea! Care mai are 5 luni și moare!! (Miha)

-Fetelor ma-ți luat asa dintr-o dată... Pai prima dată să vorbim cu părinți tai Miha! (Eu)

-Ok! (Fetele)

-Băieți!! Veniți până aici ca mergeti cu mine!!! (Eu)

Vin cei 3 și rămân cu gura cascata.....

-Ce aveti ma? (Eu)

-Undertaker ele sunt fetele..... (Ronald)

-Ce....

Fiica unui Shinigami..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum