28 (Last)

288 26 59
                                    

Seperti yang dijanjikan oleh yohan, dia nak ambil semula gambar wedding dia bersama wife terchentaa. Diorang pergi ke tempat photoshoot dan mula re-take gambar wedding diorang.

Of course lah macam2 posing kan diorang buat? Almaklumlah dah bahagia lah katakan hohoho. Selesai je photoshoot, diorang tengok balik gambar2 tu and diorang suruh photographer tu albumkan gambar2 tu. Tak lupa juga, yohan suruh photographer tu hantar gambar2 tu dekat chat. Nak post kat ig dia ler tu.
.
.
.

Selesai photoshoot tadi, yohan dan yunji balik semula ke rumah diorang. Yunji duduk di sofa manakala si yohan tu baring atas riba yunji. Yunji hanya bermain dengan rambut yohan, yohan pulak menghadap muka dia ke perut yunji dan diusapnya perut yunji tu.

"Anak appa ni bila nak keluar ni hm? Appa tak sabar nak main dengan dia tau"

"Alahai awak ni pun, 3 bulan pun tak sampai lagi tau"

"Tahulah hm anak appa ni nanti dah besar, membesar dengan baik ya sayang?"

"Anak omma ni nanti dah besar jangan jadi macam appa tau, handsome macam appa atau cantik macam omma takpe tapi perangai jangan ikut appa eh? Ikut omma takpe", tergelak gelak si yunji tu. Yohan jeling2 dah.

"Awak nak cakap saya jahatlah ni? Ish merajuk lah", sejak bila yohan ni pandai merajuk weh?

"Eh eh, saya yang mengandung awak pulak yang sensitif. Awak lupa ke ha first time kita jumpa awak tengah buat apa masa tu?"

"Yelah, saya tahu. Benda dah lepas kan? Tak yah lah ungkit huh", yohan menyilangkan tangannya di dada dan pout tapi kepala masih atas riba yunji.

"Alolo yelah lepasni tak ungkit dah eh? Mengada lah awak ni, hm tapikan saya dah lama tak jumpa yeonjun. Macam mana lah kehidupan dia sekarang kan?"

"Ish lantak dia lah nak hidup macam mana, tak yah sebuk lah hidup orang"

"Eleh jealous lah tu"

"Yelah, suami mana je tak jealous kalau wife dia sebuk pasal laki lain"

"Eleh padan muka, macam tu lah saya rasa tahu tak bila si henat tu sebuk nak picit2 awak"

"Alah saya dah pecat dia dah pun"

"Awak pecat dia? Tapi kenapa? Sebab saya ke?"

"Takde lah, dia tu melampau sangat. Rupanya dia buli staff saya yang lain suruh buat kerja dia, patutlah selama ni kerja dia elok. Rupa rupanya orang yang buatkan, nasib baik yunhee nampak haritu kalau tak sampai sekarang dia wujud lagi kat office tu"

"Ouhh"

"Awak ni! Saya bebel2 awak balas ouhh je"

"Habistu awak expect saya nak react macam mana? Maki hamun dia? Awak ingat saya macam awak ke? Tak okay"

"Ish tengok tu cakap saya jahat lagi, merajuklah", terus si yohan tu bangun masuk bilik.

"Aduhai yunheeeee, sejak bila pulak oppa kau ni pandai merajuk ni", yunji pun terpaksalah pi pujuk si yohan tu dalam bilik

"Alolo saya bergurau je lah tadi, tak mau merajuk2 eh", tak. Sekarang ni, siapa yang mengandung ni?😂 Melampau lampau pulak si yohan ni merajuk.

"Kiss dulu baru saya maafkan awak"

"Kalau taknak?"

"Kalau tak, saya pergi club malam ni"

"Alahai yelah2", terus yunji kiss lips yohan. Yelah dia tak mau laki dia lepak club.

Lepas kena kiss terus elok si yohan tu, dia tarik yunji dalam pelukan dia dan dia kiss2nya si yunji tu banyak kali. Bibir, pipi, mata, dahi, hidung, dagu semua tempat lah dia kiss. Bahagia nau, siap gelak2 lagi. Anak korang lahir jadi hyperactive aku tak tahu. Jap, apa kena mengena? Ok abaikan.
.
.
.
.

[C] Devil || KimYoHanWhere stories live. Discover now