BAB 13

138 1 0
                                    

"Kau ni memang nak kena kan! Kau fikir kau boleh lari dari aku hah", jerkahnya selepas itu menarik rambut Nurin sehingga terdongak melihat Daniel. Redup saja mata Nurin memandang Daniel.

Sakit hatinya dengan gadis ini bila diberitahu oleh Azim yang Nurin larikan diri. Mujur sahaja tempat dia agak terpencil dan cepat dia bertindak.

"Aku akan bagi punishment dekat kau",bisiknya di tepi telinga gadis itu.

"Kau akan menyesal dengan perbuatan bodoh kau ini",ujarnya lagi.

"Hiks.. Hiks lepaskan saya lah. Aw.. Awak nak ape dengan saya.. Hiks.. Hiks",terus terduduk Nurin dan memeluk lututnya di tepi dinding.

"Kau adalah tawanan aku. Ingat tu,  aku tak akan lepaskan kau sampai bila-bila",tengkingnya sehinggakan membuat Nurin terkejut.

"Kalau macam tu,  awak bunuh je la saya", dengan berani Nurin mengatakannya.

"tskk, tak semudah itu dear", gelaknya perlahan lalu tersenyum sinis. Tidak menunggu lama terus dia keluar dari bilik itu.

'Ahh,  kenapa dengan kau Niel, kenapa hati aku sakit bila tengok dia nangis, meraung macam tu',  bisik hati Daniel lagi.

"tak-tak kau tak boleh jatuh cinta dengan perempuan tu. Ingat dendam kau Niel", seketika mata tajamnya melihat ke bilik tawanan Nurin.

Tapi dia perasan tadi muka Nurin agak pucat. Ah lantak dialah, kenapa aku nak kisah pulak, ujarnya dengan perlahan.

"Eddy,  Azim", laungnya dengan kuat.

Terus dua orang lelaki yang dipanggil tadi berhadapan dengan boss mereka. Agak gerun di hati mereka sekarang ini kerana mereka tahu ketua mafia seorang ini sangat panas baran.

"Aku suruh jaga sorang perempuan pun susah kan. Eih korang mafia lah kerja senang macam tu pun kau tak boleh buat ", tegas Daniel berkata.

"Master Dan,  aku yang salah. Azim tak salah,  aku yang bukak pintu tu lepas bagi dia makan dan tak ingat nak kunci", berterusan Eddy menyalahkan dirinya. Azim yang mendengar terpana.

Daniel yang mendengarnya terus tersenyum sinis. Pistol yang sedari tadi berada di tangan di ajukan kepada Eddy.

Eddy pula hanya berserah jika itu takdirnya. Namun sepi sahaja,  tiada bunyi tembakan dan rasa sakit yang dia alami sekarang.

"Ha ha ha, kau kena tengok muka cuak kau Eddy", gelaknya lalu dia cuba untuk serius.

First time dia melihat Daniel gelak dan dia tidak ditembak?

"Aku bagi kau peluang Eddy,  lagipun ni kesalahan pertama kau takkan lah aku nak singkirkan antara anak buah aku yang bagus disebabkan tu je. Rugilah",lalu pistolnya disimpan disisinya. Eddy pula hanya mengerutkan dahi saja.

"Dah korang boleh pergi. Tapi ingat kalau benda ni terjadi lagi,  aku takkan teragak-agak nak tembak kau", ujarnya senada lalu meninggalkan mereka sambil membawa sesuatu lalu pergi ke bilik Nurin

"Eddy,  kenapa kau tak bagitau hal sebenar ha", marah Azim.

"Aku nak kau tahu yang aku sayang kawan aku dan aku rela berkorban demi kau jim", terus badan Eddy dipeluk oleh Azim.

"weh lepaslah,  aku bukan gay okey", sambil cuba melepaskan diri dari dipeluk oleh Azim.

"Ak.. Aku tak tahu nak ucap terima kasih macam mana dekat kau Dy"

Flashback

Sedang asyik Azim bermain dengan fonnya di atas sofa dalam mansion milik Daniel arfan atau boleh dipanggil rumah kedua Daniel Arfan yang terletak dalam hutan dan jauh dari orang. Baru dia teringat makanan tengah hari belum diberi kepada Nurin.

Say Hye to LoveWhere stories live. Discover now