BAB 19

82 2 0
                                    

(sorry kalau slh psl akad
nikah ni)

"Aku terima nikahnya Nurin Arya Binti Niyaz Zayne dengan mas kahwinya tiga ratus ringgit tunai"

Tersentak Nurin pada masa itu bila mendengar sebaris nama berbintikan Niyaz Zayne? Ape maksud semua ni?

Bu.. Bukan ke patut Nayyaz Zikri? Kepalanya yang pening ditahan agar tidak rebah dalam masjid ini.

Sedang asyik dia memegang kepala tidak sedar seorang lelaki yang berbaju melayu putih sudah berhadapan dengannya. Ucapan sah juga dia tidak mendengar kerana asyik mengalamun

Wajah itu langsung tidak menunjukkan riak. Hanya muka beku yang ditayangkan. Terus bahunya dicuit oleh seseorang dari belakang untuk menyalami seorang yang telah bergelar suami kepadanya.

Setelah itu Daniel pula melabuhkan ciuman pada dahinya, terus mengalir air mata Nurin,di saat hari kebahagiaanya sepatutnya insan yang bergelar ibu bapa harus meraikannya tapi dia reda dengan ketentuannya.

Bagaimana dia mahu menjalani hidup dengan lelaki yang menculiknya sendiri, semestinya lelaki itu tidak menyayanginya.

Pipi yang dibasahi air mata dilap lembut oleh Daniel.

"Syhh, aku akan jaga kau selamanya",ayat itu sangat ikhlas dipendengarannya.

"Ehemm, dah la tu. Meh aku amik gambar korang pulak",Sampuk Adrian, hanya dia ahli keluarga dari Daniel yang datang.

Nurin yang terus melihat ke arah lelaki itu dengan berbaju melayu hitam dan bersongkok.

"Ni cousin aku",ucap Daniel sambil tersenyum nipis.

Adrian yang melihatnya terus mencebikkan bibir, baru tahu senyum walaupun tidak mesra sangat. Dari tadi lagi muka ketat saja ditayangkan. Sambil berborak mereka bertiga berjalan keluar dari pintu masjid sehingga berhenti ditangga masjid yang terakhir.

"sooo you Nurin kan? "

"Aku harap kau dapat jaga cousin kesayangan aku ni", ujar Adrian sambil tersenyum nipis lalu menepuk lembut bahu Daniel.

Lalu Adrian terus mengambir beberapa keping foto untuk dijadikan kenangan. Orang yang hadir pun bukannya ramai, hanya konconya dan juga tidak lupa Alif dengan Aulia.

Majlis juga tidak dapat dibuat sebab Daniel harus bertolak petang ini juga untuk balik ke Itali.

"Kau masuk dulu dalam kereta ",terus Daniel memberi kunci kereta Lexus LFA merahnya kepada Nurin.

Hilang saja kelibat Nurin terus Adtian mengajukan soalan yang dari semalam lagi berlegar dalam fikirannya.

"Jadi ape rancangan kau lepas ni? "

"petang ni jugak aku akan bertolak balik ke Itali, lagipun Sam dengan yang lain dah cuba cari keberadaan Bella sekarang"

"jadi sebab ni la juga kan kau kahwin cepat-cepat"

"kau ", tajam saja mata Daniel melihat Adrian sekarang.

Sementara Nurin yang berada didalam kereta suaminya hanya melihat drama swasta mereka diluar masjid itu.

"Apelah yang mereka bualkan tu? Tapi Daniel pun tak ade family jugak ke selain dia tu? ", dia pun lupa hendak menanyakan nama cousin suaminya tadi.

"okey2 sorry Niel"

"tapi Niel aku ngan Ar pun takkan berdiam diri bila tahu Bella kena culik. Kau tahukan"

Daniel sangat memahami. Bella, ramai sangat menyayanginya, dia ibarat adik kecil untuk mereka. Jadi sebagai seorang abang tak mungkin akan mendiamkan diri bila tahu adik diculik.

"Jadi kau nak balik Itali jugak ke? ",tanya Daniel sambil melihat ke arah hadapan yang menempatkan keretanya tadi di bawah pokok.

"Kalau boleh aku nak balik tapi kau tahukan, sejak aku ambil alih syarikat daddy ni banyak kerja yang aku kena selesaikan"

"jadi maybe aku akan balik minggu depan selewatnya sebab aku tak nak jadi apa-apa dekat Bella"

"Aku faham, jadi aku harap kau cepat balik kat sana semula dan Ar, aku pun tahu dia banyak lagi kerja nak buat dekat sini"

Misi membalas dendam Naufal Aryan masih tidak terbalas lagi jadi itu dia tidak pasti sama ada Naufal akan balik ke Itali ataupun tidak.

"jadi aku chaw dulu. Okey bro, Assalamualaikum",terus tangan Adrian disalaminya.

"taubat dah ke", bisik Adrian ditelinga Daniel.

Baru saja Daniel mahu menepuk kepala Adrian terus Adrian menjauhkan dirinya.

"woii, jangan lupa bagi aku anak buah banyak-banyak",laung Adrian yang sudah agak jauh. Untung saja tiada orang dimasjid itu.

"kau fikir ni buah yang boleh petik nak order banyak-banyak", ucapanya sambil berlalu ke arah kereta Lexus LFA merah miliknya.

******
*noted*
-Anggap dialog mereka dalam bahasa Itali yang sudah ditejermahkan dlm Bm sbb dialog pjg sngt 😅

Baju t-shirt putih yang tersarung pada badannya di buang ke lantai. Kelihatan tattoo berbentuk bunga rose yang terbakar dibahu kirinya. Langkah kakinya menuju ke arah katil yang diduduki seorang gadis.

"macam mana kalau kau jadi slave aku je",ucapnya sambil membelai rambut gadis itu.

"Bella Adeline", sebaik saja sebaris nama itu meniti di mulut lelaki itu terus Bella mengangkat kepala melihat lelaki itu.

Keadaan bilik yang agak malap membantutkan Bella untuk melihat wajah lelaki itu. Tapi wajahnya seakan iras seseorang.

Tanpa membuang masa terus lelaki itu menindih tubuhnya dan mengunci tangan Bella.

"Apa yang kau nak dari aku ha! ", sambil melihat muka lelaki itu. Wa.. Wajahnya.

"Lo.. Lorenzo? "

"tchhh, ape hebatnya dia sampai kan kau ingat aku ni dia",tajam matanya menikam anak mata Bella.

"jadi ka.. Kau Lucas? "

"pandai"

Terus Lucas mengoyak pakaian Bella dibahu lalu melabuhkan ciuman sekejap dibahu Bella tanpa berlapik. Keadaan Bella yang meronta dan bising tidak membantutkan langung kerja Lucas.

Malah membuat Lucas makin liar dan terus mencium segenap muka Bella.

"kau binatang"

Pang!

Tidak cukup ditampar, rambutnya ditarik pula membuatkan Bella terdongak melihat wajah Lucas.

"Hiks.. Hikss ape salah aku"

"Kau tak salah tapi kau...orang yang istimewa buat keluarga William, ramai sayang kau jadi sebaiknya aku ambil kesayangan mereka untuk jadi... ", ucapnya ditepi telinga Bella

"Pemuas nafsu aku",lalu telinga Bella digigit perlahan oleh Lucas. Darah ditepi mulut akibat ditampar oleh Lucas tadi dihisap oleh Lucas sendiri.

Mendengarkan ucapan itu saja cukup menggerunkan Bella. Mana mungkin umurnya yang baru 18 boleh dijadikan pemuas nafsu seorang yang bersifat binatang ini.

Namun malam itu Bella tewas..tewas pada seorang mafia yang kejam itu. Bella hanya mampu menangis saja pada malam itu.

~~~~~~

Okey sudah tahu Lucas dalang yang meculik Bella ini. Hero ngan heroin pun sudah selamat nikah 🙈dan sorry kalau ada typo

Hope enjoy your reading 🌸

Say Hye to LoveWhere stories live. Discover now