Глава 11

710 53 0
                                    

Ми швидко їхали по нічному Сеулу. Юнги опустив дах своєї машини і холодний вітер обгортав моє тіло. Пейзаж був просто прекрасним згодом ми приїхали до річки Хан там було просто прекрасно.

 Пейзаж був просто прекрасним згодом ми приїхали до річки Хан там було просто прекрасно

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Вауу як тут красиво!-сказала я і вийшла із машини а за мною ішов Юнги.
Тут був пісок тому іти на підборах було тяжко. Юнги сів на лавочку а я скинула підбори і просто гуляла понад берегом річки.
- Ну, що крихітко ми тепер одружені-сказав хлопець і показав рукою щоб я сіла біля нього.
-Типу того- і я сіла поруч.
-Тепер нам головне не проколотися-глянув на мене Юнги. - завтра до університету ми їдемо в двох на моїй машини всі перерви між парами будем проводити разом і триматися за руки.
-Ей, подружжю не обов'язково постійно триматися за руки.
- Не обов'язково їм, а нам обов'язково, ми повинні добре грати свої ролі і всіх переконувати, що ми кохаємо один одного.
- Добре- я опустила голову.
- І ще з завтрашнього дня в їдальні ти сидиш біля мене.
- Ні я хочу сидіти на своєму місці з Субіном.
- Так і на рахунок того хлопця ти маєш менше приділяти йому уваги.
- Юнги, він мій найкращий друг і я не збираюся припинити з ним спілкуватися-злісно глянула я на Юнги.
- Ти будеш з ним спілкуватися, але на порах а під час перерви повинна бути біля мене.-суворо глянув хлопець мені в очі.- я зрозуміло пояснив.
- Ясніше нема куди!
Тут було холодно і я змерзла Юнги це побачив і дав мені свого піджака
- На накинь- протягнув піджак до мене сказав Юнги.
-Дякую
- Їдемо додому в нас є ще одна важлива справа.
- Тобто. Юнги я не готова і не буду цього робити.- розгублено поглянула я. А Юнги засміявся -Тобі смішно?
-Дуже, ха ха да не будем ми трахатися, ха ха а ти крихітко ще та ізвращенка.-встав з лавочки Юнги.- нам потрібно розгорнути всі подарунки.
Ми сіли в машину і поїхали до мого нового будинку. В машині туда тиша тому я вирішила її нарушити
- Юнги а хто вибирав обручки?
- Я але якщо щось не подобається ми можемо їх поміняти.-поглянув на мене Юнги.
- Ні непотрібно, в тебе хороший смак, вони дуже гарні.
- Добре, що тобі подобаються.
Обручки дійсно були гарні і виглядали дуже дорого.

Я не здогадувалася, що демон може бути, таким прекрасним...Where stories live. Discover now