Jsem Bryan, osmadvacetiletý redaktor časopisu, který žije v jednom z nejznámějších měst světa, v Londýně v jednom menším paneláku, v té klidnější části města. Už nějakou dobu žiju sám, protože moje babička, se kterou jsem bydlel a která se o mě necelých dvacet let mého života starala, je už bohužel po smrti. Aby mi nebyl smutno, tak jsem si vzal z útulku malé koťátko, které se jmenuje Kulička. Mám jí sotva pár dní, takže spí v mých kapucí od mikin a nebo prostě se mnou v posteli.
Nejsem jeden z těch nízkých kluků, taky se svým metrem devadesát se skoro nevejdu do dveří.
Co se týče mého společenského života, tak ven vycházím jen když opravdu musím, radši sedím na balkoně než někde v přelidněný kavárně plný turistů.
Pracuju z domova a dvakrát za měsíc musím, ať chci nebo ne, vyjít do města alespoň nakoupit, abych přežil další měsíc.
Kamarádů moc nemám, když nepočítám kolegy z práce, které vidím jedou za půl roku tak dvacet minut. Mým nejlepším kamarádem je Sergej, který teď zrovna u svých rodičů v Kazachstánu.
Vztahy se mě taky moc nedrží. Jsem svobodný gay, který by mohl chodit každý pátek do klubů a tam se s nějakým vyspat, chytit AIDS a umřít, ale přesně to já nedělám. Přeju si spíš vztah, kdy bych se o toho kluka mohl starat a dát mu cokoliv, co bude chtít, sedět s ním večer před televizí a popíjet víno a mazlit se. Vím, už jsem asi nic náročnej a chci toho moc, ale takový už prostě jsem, věčný romantik, který se nejspíš nikdy nedočká takové vztahu, který si vysnil. I když možná je příliš brzy říkat to, když za sebou mám jen jeden vztah, ale i ten mi stačil k tomu, abych zjistil, že vztahy nejsou nic jednoduchého. Ano, sice jsme se spolu tehdy rozešli v dobrém, ale i tak, bolelo to.Jenomže pak se objevil on a všechno změnil.
ČTEŠ
Magic In The Air
Teen Fiction!VYCHÁZÍ NEPRAVIDELNĚ VE ČTVRTEK! Lásku svého života jiní lidé hledají na různých místech, v kavárnách, na seznamkách, v klubech nebo v práci. Já lásku svého života našel plačící na schodech v našem domě. Cover by: Efox11