7

8 1 0
                                    

Pustili jsme si film během, kterého stejně Adam usnul, takže jsem ho pořádně zabalil do deky a odnesl do ložnice. Zabalil jsem ho ještě do druhé deky, aby mu nebyla zima, i když to asi nebude, a došel si do obýváku pro práci. Sedl jsem si vedle Adama a psal. Nevzbudilo ho to, nevzbudilo ho ani to, když jsem se šel sprchovat a ani když jsem mu měřil teplotu, prostě spal jako zabitý.
Převlékl jsem se do věcí na spaní, lehl si do postele a otočil se na Adama. Jak může někdo tak dokonalý a rozkošný jako on trpět? Hodně jsem v sobě zadržoval nutkání ho políbit, ta situace se k tomu pobízela, ale udržel jsem se. Neudělám to, když mě nevnímá. Otočil jsem se k němu raději zády, abych moje nutkání zase vyprchalo a po chvilce usnul. 

Ráno jsem se probudil při východu slunce, Adama jsem nechal spát a s kafem si šel sednout na balkón, tohle miluju. Sedl jsem si na židli, hodil přes sebe lehkou deku a koukal ven. Díky bohu za tenhle výhled. Když už bylo po všem, tak jsem šel dovnitř, udělal jsem jahodový čaj pro Adama a šel za ním do ložnice. Ještě jsem mu změřil teplotu než jsem ho probudil a chvilku koukal do telefonu, aby ten čaj zchladl. ,,Adame, vstávej.'' řekl jsem trochu tišeji a lehce ho pohladil po rameni. Tohle jsem musel udělat ještě dvakrát než se vůbec vzbudil. ,,Bryane, kde jsem?'' zeptal se rozespale. Ignoroval jsem jeho otázku a pomohl mu do polo sedu nebo co to vlastně bylo, prostě aby se mohl v pohodě napít a podal mu čaj. ,,Jak se cítíš?'' zeptal jsem se.  ,,Je mi horko.'' podíval se na mne. ,,Máš horečku, a ne, že bych tě chtěl vyhazovat, ale asi bys měl jít raději domů.'' ,,Počkej, jak jsem se sem dostal?'' zeptal se. ,,Usnul jsi u toho filmu, tak jsem tě sem donesl.'' pousmál jsem se. ,,Děkuju.'' ,,Není za co.'' odpověděl jsem mu ze slušnosti. ,,Je, ani nevíš, co to pro mě znamená.'' usmál se a políbil mě. Po tom, co jsem si uvědomil, co se vlastně děje, jsem začal spolupracovat. Tohle je to, co jsem chtěl, jen on to udělal rychleji. Bylo mi jedno, jestli budu taky nemocný nebo ne, chtěl jsem jeho sladký rty teď na těch svých, nic jiného. ,,Promiň, já-'' ,,Miluju tě, Adame.'' zastavil jsem ho. ,,Já tebe taky'' usmál se a sklopil pohled k zemi, respektive k peřině, vypadal ale, že se mu ulevilo, ,,A teď si dej ten čaj, bude ti líp.'' řekl jsem s úsměvem a pohladil ho ve vlasech. 

Byl rozkošnej jak byl zpocenej, vlasy měl do všech světových stran, ale i tak. ,,Proč na mne tak koukáš?'' zeptal se lehce nervózně. ,,Jsi rozkošnej.'' usmál jsem se a pohladil ho ve vlasech. Znovu sklopil pohled k zemi, tentokrát s lehkým úsměvem. ,,Když tohle děláš, tak jsi ještě víc rozkošný.'' řekl jsem s úsměvem. ,,Bryane.'' zakňučel a lehce mě bouchl do kolene. Už občas zapomínám jaký to je s někým být. Pořádný vztah jsem měl před hodně dlouhou dobou, vlastně několik let zpátky, ale pro něj se budu snažit jak jen to jde. 

Magic In The Air Kde žijí příběhy. Začni objevovat