Özel Bölüm

880 96 151
                                    

Hayatımızın dönüm noktaları vardır , bu iyi bir dönüm noktası da olabilir, tamamen kötü bir dönüm noktasından ibaret de olabilir.

Ama bizim tatlış çiftimiz bu dönüm noktalarının hep en kötüsünü yaşadığı için şu anda onlara kalan zaman sadece mutluluktan ibaretti.

Her sabah artık rutinleşmiş şeyleri vardı bu minik çiftin. Her zaman ilk uyanan diğerini saatlerce uyurken izlerdi, yüz hatlarını zihinlerine silinmeyecek şekilde kazırdı.

Genelde uykucu taraf  Yoongi olduğu için , Jimin sabahları çok daha sever olmuştu. Eşinin , yastığın üzerinde dağılmış saçlarını okşamak, minik kısılmış gözlerine öpücükler kondurarak uyandırmak , hayatının en zevkli aktivitesi olabilirdi.

-Ballı çöreğim...minik kedim, mart ayına girdik biz değil mi? Bence uyumayı bırak da işe gitmeden vakit geçirelim.

Sevgilisinin tombullaşmış bembeyaz yanaklarına sayısız öpücükler bırakarak üstüne yerleşmeye başladı Jimin.

Ama sevgilisinden aldığı tek tepki huysuzca mırıldanması olmuştu.

-Hımmm... aşkım 5 dk daha ya.

Jimin asla istediğini elde etmeden duramazdı ki ama...

-Yoongi , uyku mu yoksa eşin mi? Seç bakalım.

Hala gözünü tam anlamıyla açamayan beden , Jimin için tam bir şaheserdi sanırım. Dağınık yattığı için pijaması üstünden sıyrılmış , Jimin'e sabah seksi için davetiye çıkarıyordu adeta.

-Haa? Soru neydi hayatım?

-Park Yoongi! Sen çok fena bir eş oldun haberin olsun. Anladığını gayet iyi biliyorum , kocanla ilgilenmelisin lütfen...

Cidden zor  durumda kıvranan Jimin , Yoongi'ye baya komik gelmişti sabah sabah.

-Jimin , Tanrı aşkına ben daha gözümü açamadım hayatım ya, hem Mart ayı kediler için olur. Bu ilişkide kedi benim yani ama azan neden sensin?

Jimin sevgilisinin bu sözleri üzerine daha da sızlanmaya başlamıştı. Resmen acıdan gözleri dolmuştu ama zalim eşi hala onunla dalga geçiyordu.

-Jimin , çişi gelmiş küçük erkek çocukları gibi önümde şeyini tutmuş kıvranıyorsun , seni şuan nasıl seksi bulabilirim ya? Çok komiksin.

Yoongi , karnını tuta tuta yatakta kahkaha atarken , üstüne atlayan Jimin ile kahkahası yarıda kesilmişti.

Eee, demek ki neymiş? Son gülen iyi gülermiş.

-Sikeyim seni Yoongi! Buraya gel çabuk.

Kafasını eşinin pürüzsüz boynuna gömerken , Yoongi hala işin şamatasındaydı.

-İmdat! Komşular kocam bana tecavüz ediyor. Kurtarın kıçım güvende değil!

Jimin , işine ne kadar yoğunlaşsa da kız gibi çığlık atan sevgilisi tüm ciddiyetini bozmuştu işte kahkahasını basıvermişti bir anda.

-Yaa, Yoongi Tanrım sekste bile kahkaha atamadan devam edemiyoruz neden sevgilim ya?

-Fazla gözyaşı döktük çünkü sevgilim , artık sadece kahkaha atacağımız günler var seninle.

Yoongi,sevgilisine cevap hakkı tanımadan bu sefer ateşli bir şekilde  yapışmıştı dudaklarına.

Sevgilisi cidden kötü bir durumdaydı sanırım , çünkü üzerindeki pijamaların ne zaman yerle buluştuğunu dahi anlayamamıştı.

Ama bu sabah Park Jimin pek şanslı gününde değildi , tam sevgilisi nefes nefese bıraktığı izlerle , altında inlerken hiç olmayacak bir şey olmuştu.

One Step The Freedom || YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin