[19] - BANZÁJ

886 59 5
                                    

[2019.09.13. | 10:10]

Egy nap. Vagyis már huszonnégy óra sem választ el attól, hogy a két legjobb barátom összekösse egy egész életre a szerelmüket, ami olyan felhőtlen boldogságból áll, amit mindenki megirigyel. Még számomra is felfoghatatlan a pillanat, hogy a legjobb barátnőm megházasodik, és nem kell elmulasztanom a pillanatot, hanem vele együtt potyogtathatom az örömkönnyeket az igen kimondása közben. Azon leszek, hogy az utolsó pillanatokat, amik egyben a legszebbek és a legszívfacsaróbbak, az emlékezetembe véssem. Eszméletlenül boldog vagyok, amiért részt tudok ezen venni, de a szívem szakad meg, hogy a legszebb napjukat el kell rontanom azzal, hogy elmegyek és magam után hagyom a frusztrációt, ami az egész felépülésem alatt velük lesz. Míg Crystal és Michael elindulnak a nászútjukra, én egy másik irányba haladok. Hiába akarnám, azt, hogy ne rám gondoljanak, hanem az újdonsült házaspárra, nem fog összejönni.

Nem tudom eltörölni az érzéseik azon részét, amit felém és a betegségem irányába tolonganak. Még ha ki sem mondják hangosan, látom a szemükben, a mimikájukban és az egész testtartásukban, hogy félnek mi vár rám, és tartanak attól, hogy ezt tudassák velem, ezért üzengetnek az aurájukkal. Azt tudom, hogy mióta visszajöttek, mindig a szüleimet támadják le, akkor amikor nem vagyok a közelben, hogy feltegyenek egy ártatlannak tűnő kérdést, hogy megnyugtassák a saját kétségbeesett gondolataikat.

De ez itt a gond. A lupusz nem hoz magával teljes nyugalmat, és még a szüleim sem képesek arra, hogy százszázalékosan azt tudják mondani, hogy minden rendben lesz velem. Látom az ő szemükben is, hogy a kételyeik megannyi formája lapul meg bennük, amiket nem mondanak ki, mert tudják, hogy ezzel nekem ártanak.

A másik probléma meg az, hogy én tudok mindent. Megjártam elégszer ezt az utat, hogy lépésről lépésre ismerjem az emberek lépéseit, akik tisztában vannak a betegségemmel. Folyamatként megy le bennük az összes negatívan ható érzelem, míg a végére nem érek az egész programnak. A megkönnyebbülés, amikor a súly leesik a vállukról, amit szemmel mindig látok, mert teljesen ellazulnak, amikor látják, hogy sokkal jobb formában léptek ki az ajtón, mint be a küszöbön.

Ha minden jól megy, fél év múlva is ennek kell megtörténnie.

-Na, igen! Ezt nevezem az igazi érdemnek a nőkre nézve.

Crystal teljesen elkényelmesedve sóhajtott egyet a székében, miközben az arca valamilyen hínárral volt borítva és a szemeit egy-egy uborka fedte, miközben két nő legyeskedett körülötte, hogy a lehető legnyugodtabb komfortjába zárják.

- El tudnám ezt mondjuk minden héten viselni - helyesel Sierra is, és lehunyja a szemeit. Éppen egy masszázsnak a részese és jó látni, ahogy ellazul az egész teste átadva magát a mámoros érzésnek.

Én csak a lábamat áztattam, mert az efféle kencéktől most inkább óvtam magam, meg a masszázsnak egy egyszerűsített módját kértem, mert félő volt, hogy egy erősebb nyomásnál akár a csontomat is kettétöri a nő. Mondjuk erre nagy esélyt nem láttam, de a paranoiám minden félelmet elém vezetett, kezdve azzal, hogy egy köntösbe kellett bújnom, amikor épp takarni akarom magam egy ideig.

- Te, hogy érzed magad, Grace? - jött a kérdés a barátnőmtől, mikor nem szólaltam fel harmadikként. Pedig elégedett voltam, mert mosolyogtam, ahogy láttam a barátaim relaxálós pillanatait, amikor tudom, hogy semmi sem bántja őket. Inkább annak köszönhető, hogy teljesen a meditáció alá estek és a gondolataik teljesen üresek.

- Jól. Nagyon jól - válaszoltam enyhe mosollyal az arcomon.

Nem hazudtam, mert tényleg megkönnyebbül pillanatoknak vagyok a részese, amit nem akartam megszüntetni. Jó így utolsó nap nem pánikolni, hanem teljesen ellazultunk, nem aggódva semmin. Amúgy meg ezt kell betudnunk a lánybúcsúnak. Vagyis csak az első felvonásnak, mert az italozás nagyon el lett halasztva. Crystal szavaival élve, akkora amikor én is tudok alkoholt fogyasztani meg átbulizni egy éjszakát. Addig csak kényeztetjük magunkat.

WHY WON'T YOU LOVE ME | AFI ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora