3. fejezet

709 51 6
                                    

Mikor kinyitottam szemeimet a már megismert szobában találtam magam. Fel akartam ülni, de ez valamiért nem sikerült. Az ok pedig az volt, hogy az uralkodó -muszáj most már megtudnom a nevét- megint csak rajtam feküdt.

Úgy tűnt, hogy azzal, hogy megmozdultam felkeltettem az uralkodót, ugyanis mocorgást éreztem magam mellől,majd két kart a derekam köré fonódni.

-Jó reggelt uram.- mondtam fáradt hangon,

-Jó reggelt angyalka.- hajtotta állát a nyakhajlatomba, majd magával szembe fordított és ajkaimra tapadt. Nem ellenkeztem inkább viszonoztam aminek következtében egy elégedett morgást hallatott. 

Miután elváltunk egymástól ő kikászálódott az ágyból, majd öltözni kezdett. Pont előttem öltözött át így ráláthattam tetovált felsőtestére. Észre sem vettem, hogy már végzett annyira megbabonázott és már csak arra eszméltem fel, hogy valaki puszikat nyom az arcomra. 

Visszatérve a valóságba én is viszonoztam a puszikat,

-Na, azt hittem már kikapcsolt teljesen az agyad.- nevetett,

-Amúgy, ha megkérdezhetem akkor mi a neved? Te tudod már az enyémet.- váltottam témát mire abba hagyta a nevetést,

-A nevem Harry Styles.- mondta ki végre amitől kicsit megörültem,

-Szép neved van.- mosolyogtam rá mire ő is követte a példámat. Talán kezdem megkedvelni? Nem az nem lehet hisz alig ismerem, de nem tűnik rossznak. 

-Öltözz fel angyalom, megmutatom milyen a kastély belülről.- rántott ki gondolkodásomból Harry hangja,

-K....kastély?- néztem rá csodálkozva mire elmosolyodott,

-Igen. A szoba ahol most ülünk az is a kastélyon belül van.- mosolygott tovább. Miután átöltöztem követtem Harry-t kifelé, de amint kiléptem eltátottam a számat. Tényleg úgy nézett ki belülről, mint egy középkori kastély viszont minden bútor modern volt benne. Gyorsan végig értünk az épületen, de attól még nekem nagyon is tetszett a berendezése.Mikor végeztünk ezzel már javában éjszaka volt szóval visszamentünk a szobába. 

-Na hogy tetszett?- szólalt meg Harry mikor leültünk az ágyra,

-Őszintén leesett az állam.- mosolyogtam,

-Ennek örülök.- mondta, majd ajkaimra tapadt. Nyelve bejutást kért amit habozás nélkül megadtam neki. Ledöntött az ágyra, de csókunkat továbbra sem szakította meg, majd éreztem meleg tenyerét a pólóm alá furakodni. Oxigén hiány miatt elváltunk egymástól, majd percekig egymás szemeibe néztünk. Most veszem csak észre milyen gyönyörűek is a szemei, akár a zöldellő mező tavasszal.Úgy érzem kezdem megkedvelni őt. De vajon helyes az, ha egy angyal szerelmes egy démonba?

Gondolkodásomból Harry hangja rántott ki:

-Szeretnél holnap elmenni valamerre?- nézett rám kérdően, de szemében láttam, hogy nagyon is egy igenre vár,

-Persze, de hova szeretnél menni?- kérdeztem mire sejtelmesen elmosolyodott,

-Majd meglátod.- adta meg a felettébb kielégítő választ mire egy ,,most komolyan,, pillantással küldtem meg amitől ő elkezdett nevetni,

-Olyan aranyos vagy amikor duzzogsz.- mosolygott kajánul mitől nekem az arcom olyan lett akár egy frissen érett paradicsom.

Miután kicsit lenyugodtunk elmentünk fürdeni, majd befeküdtünk az egyébként elég kényelmes ágyba és percekig egymás tekintetében elveszve bámultuk egymást.

-Jó éjt drága.- szakította meg az idilli pillanatot Harry hangja,

-Jó éjt Harry..- mosolyogtam bárgyúan. Még adott egy csókot a szám szélére, majd mindkettőnket elnyomott az álom.










Helló internetnépe! Itt is lenne a 3. fejezet :D Mostanában minden első napon lesz fejezet ebből szóval no para lesz még bőven fejezet.


Angel, do you love me? (Larry Stylinson ff.)Where stories live. Discover now