5. fejezet

576 43 9
                                    

Harry:

Reggel mikor felébredtem az angyalom még az igazak álmát aludta, nem volt szívem felébreszteni így óvatosan lefejtettem kis kezeit magamról, majd halkan kimentem a szobából. A konyhába vettem az irányt ahol a dulakodás történt, lenéztem a földre és észrevettem az odaszáradt vért. Valószínű az én vérem mivel tegnap én feküdtem a földön. Előkerestem a felmosót, majd feltöröltem az ott éktelenkedő vérfoltot. 

Miután ezzel kész voltam felraktam a vizet melegedni, hogy tudjak teát csinálni. Most kérdezhetitek, hogy a démonoknak miért is van szüksége ételre meg folyadékra, ne higgyetek a meséknek a démonok attól még emberek, csak egy másik gonoszabb világban, de attól még az alapvető szükségleteinket ugyanúgy el kell végeznünk, mint az evés vagy az ivás.

Tea készítés közben megéreztem két apró kart a derekam köré fonódni, elmosolyodtam, majd megfordulva nyomtam egy puszit a kezek tulajdonosának homlokára.

-Jó reggelt Louis.- mosolyogtam,

-Jó reggelt Harry.- mondta álmos hangon, annyira édes.....

-Ülj le drága csinálok reggelit.- fordultam vissza a konyhapulthoz, leült az asztalhoz én pedig hozzá láttam a reggeli készítéséhez.

Miután kész lettem vele és a tea is megvolt kezembe fogtam a két bögrét és az egyiket letettem elé mire ő rám mosolygott. A tányérokat is az asztalhoz vittem és én is leültem vele szemben.

A reggeli után visszamentünk a szobába, ebben a pár napban szinte ki sem mozdultunk abból a szobából. Leültem az ágyra és megpaskoltam combomat jelezve, hogy odaüljön. Nem ellenkezett csak tette amit utasítottam, ezt díjazom benne legjobban.Miután kényelmesen elhelyezkedett hozzám bújt, mint egy kismacska, olyan édes ilyenkor. Átöleltem kis testét mire még jobban hozzám simult. Úgy érzem kezdem megkedvelni......

Egy jó ideig így voltunk mikor meghallottuk a csengő fülsiketítő zaját. Egymásra néztünk kérdően hiszen ide nem nagyon jár senki pláne nem csönget. Louis-t mellém téve az ágyra felálltam és lementem az ajtóhoz.Amint kinyitottam állam a földet súrolta.

-Mi az már nem is üdvözlöd a saját anyádat?- nézett rám kérdőn az ajtóban álló személy,

-Anya te mit keresel itt?- adtam hangot kíváncsiságomnak,

-Már meg sem látogathatlak?- tette csípőre kezeit,

-De, csak annyi a hiba te nem ezért jöttél.- tettem karba kezeimet, -Ha látogatni jöttél volna akkor hoztad volna apát is, jaj bocs apa elhagyott várjunk miért ja tudom, mert eltékozoltad minden pénzét!- feleltem mire nem tudott mit mondani.

-Harry, ki csengetett?- jött le végszóra az én kis drágám,

-Senki érdekes csak az anyám.- az utolsó szót unottan mondtam,

-Azt hittem ő érdekes személy számodra.- lépett mellém mire derekára tettem jobb kezem erre anyám arca átváltott undorodóba,

-Hogy tudsz te szeretni egy ilyen semmirekellő teremtményt, mint ő?!- mutatott rá kincsemre ez a nőszemély. Igen most nézhettek, hogy miért illetem ilyen szavakkal a saját anyámat, de higgyétek el nehéz egy ilyen nőt szép szavakkal jellemezni. Ő mindig is az a fajta volt aki csak a gazdag palikra gerjedt, nem szerette őket igazán csak a pénzüket, ha meg elfogy a pénz akkor ő is eltűnik, mint a kámfor. Így volt ez apámnál is, mikor rájött, hogy nincs több pénz lelépett.

-Te milyen jogon szólsz be annak aki az enyém?!- álltam a drágám elé védelmezőn,

-Az még hagyján, hogy meleg vagy, de az, hogy egy angyallal fekszel össze az már sok!- toporzékolt,

-Egyrészt te nekem nem fogod megmondani, hogy kivel legyek és kivel ne, másrészt én nem vagyok olyan, mint te. Én nem fekszem le az adott partneremmel már az első nap úgy, hogy alig ismerem!- feleltem,

-Vigyázz a szádra fiatalember tudtommal még én vagyok az anyád!- lépett beljebb,

-Miért veszekedtek? Azt hittem a családtagok nem utálják egymást ennyire.- lépett előrébb Louis,

-Te csak ne pattogj itt te semmirekellő!- fordult felé mérgesen az anyám,

-Nem vagyok semmirekellő! Ne hívjon így, és amúgy is mindenki magából indul ki!- förmedt rá Louis mire anyám lekevert neki egy akkora pofont, hogy hátra esett. Na itt borult el az agyam......








Helló internetnépe! Igen végre elhoztam az 5. fejezetet is :D Enjoy it!








Angel, do you love me? (Larry Stylinson ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora