13. fejezet

370 33 2
                                    

Harry:

Dühömben megpróbáltam feltápászkodni ami sikerült, hiába volt méreg a kardon úgy tűnik az akaraterő feloldja. Olyan mérhetetlen harag volt bennem, hogy úgy éreztem menten felrobbanok. Rögtön átalakultam démoni alakomba, körmeim megnőttek, és bár nem láttam, de tudtam, hogy szemeim zöldből vörössé változtak és pupillám is összeszűkült, akár egy macskának. Szárnyaim olyanok mint Lou-nak annyi különbséggel, hogy neki hófehér, nekem pedig éj fekete. Szemfogaim megnőttek, mint egy vámpírnak.

Felkapva jogaromat ami egy kicsit nagyobb kaszává alakult elindultam Liam rejtekhelyére. Tudom hol lakik hiszen ezerszer jártam már ott. Kimentem a kastély elé, majd felreppentem magasra, onnan pedig egyből kiszúrtam a barlangra hajazó helyet. Azonnal elkezdtem afelé repülni teljes sebességgel.

Leszálltam a barlang bejáratánál és besétáltam. Amint beértem lefagytam, Liam Lou nyakára tapadva szívta ki angyalkámból az erejét aki már alig volt magánál. Rögtön cselekedtem és közelebb lépkedve megtaláltam végre hangomat.

-Liam!!!- ordítottam rá mire elengedte Lou-t és felém nézett.

-Hogyan? Hogyan tudsz mozogni?! Hiszen méreg volt a kardomon!- rémült meg egy pillanatra.

-Tudod, akaraterővel bármire képes vagy!- mosolyogtam büszkén.

A következő pillanatban elhajítottam kaszámat ami eltalálta a hálót és el is szakadt, így Liam és Lou leestek róla. Angyalkámat még időben elkaptam mielőtt földet ért volna, Liam viszont a földre esett, feje pedig nagyot koppant.A kasza akár egy bumeráng visszarepült hozzám, én pedig el is kaptam azt. Lou-t letettem a barlang falához pont mögém, hogy ha netalán Liam támad akkor engem érjen ne pedig őt.

Liam nemsokára erőt gyűjtött és felállt, majd váratlanul pókhálót lőtt ki felém ami rám is ragadt rendesen. Hirtelen Liam megrántotta a hálót, én pedig akár egy rongybaba mozdultam utána. Magához húzott, majd hasba rúgott amitől összegörnyedtem egy pillanatra. 

Felálltam, majd kaszámmal levágtam magamról a fehér, nyúlós szmötyit azután Liam-hez vágtam a fegyvert ami sikeresen el is találta, ő pedig egészen a rejtekhely faláig repült. 

-Lám, nem is vagy olyan gyenge, mint amilyennek gondoltalak!- köhögött párat ez a pókszabású, majd talpra állt.

-Miből gondoltad, hogy valaha is gyenge voltam?- tettem egyik kezemet csípőre.

-Ugyan már azt hiszed nem tudom mit mondott rólad annak idején Lucifer?- vigyorgott kárörvendően mire megfeszültem. Tudna a gyerekkoromról? De hiszen ő akkor még nem is volt itt. Akkor hogyan?

-Honnan tudsz te a gyerekkoromról?! Te még akkor a Földön voltál!- mutattam rá azzal a kezemmel amiben a fegyver volt.

-Tudod, egy fekete hajú illető elmondta nekem.- Zayn. Zayn elmondta ennek a senkiházinak a legféltettebb titkomat? Az a szemét, ezért biztosan meglakol!

Nem adott időt gondolkodásra ugyanis ellökte magát a faltól és teljes erőből nekem rohant, majd gyomorszájon akart rúgni, de kaszámat magam elé tartottam így azt érte lábaival. Viszonylag megtartottam aztán ellöktem magamtól. 

Liam szemei átmentek feketébe és hálót lőtt ki rám, ami odaragasztott a falhoz. Próbáltam kiszabadítani végtagjaimat, de a háló túl erős volt. Liam egyre közelebb jött, majd mikor már csak egy-két centi volt közöttünk épp emelte volna öklét, hogy bevigye az első ütést mikor valami vagy inkább valaki elsodorta. Odanéztem és Lou volt az hófehér szemekkel. 

A pókszabású a meglepődöttségtől nem tudta kivédeni azt sem mikor Louis felemelte egy kézzel a pólójánál fogva, majd elhajította a falig amibe rendesen beleépült. Angyalkám odasétált hozzám és tőrjével levágta rólam a pókhálót amiért egy hálás mosollyal illettem, ő pedig viszonozta, majd visszafordult ahhoz a senkiházihoz.

Liam szemeiben rémület csillant amikor Lou egyre közelebb lépkedett felé tőrrel a jobb kezében. A pókszabású becsukta szemeit és úgy várta, hogy édesem lesújtson, de mikor ez nem történt meg akkor óvatosan kinyitotta őket. Lou ledobta maga mellé a tőrt és Liam felé nyújtotta jobbját. Ezen nem csak én hanem Liam is megdöbbent.

-Huh? Miért nem ölsz meg?- nézett fel meglepődötten Liam mire Lou csak elmosolyodott.

-Mert mindenki megérdemel egy második esélyt.- mosolygott édesen az én kis angyalkám.

Liam meghatódva elfogadta a kezét, majd átölelte szorosan Lou-t aki először megdöbbent aztán viszonozta. Liam egyszer csak zokogni kezdett amitől összeszorult a szívem hiszen keservesen sírt amit pedig fájt hallani. Lou mikor meghallotta a pityergést csak szorosabban ölelte.

-Úgy sajnálom..sajnálom, hogy elraboltalak és majdnem megöltelek...- szipogott Liam mikor Lou elengedte.

-Megbocsájtok.- mosolygott Lou aranyosan.

Odasétáltam a drágám mellé, majd átkaroltam egyik kezemmel a derekát mire elpirult és szégyenlősen elfordította a fejét. Elmosolyodtam ártatlanságán.

-Eddig sosem hittem, hogy egy angyal és egy démon együtt lehet, de úgy látszik hazudtak nekem.- hatódott meg Li mire mindketten egymásra néztünk, majd elmosolyodtunk.

Elköszöntünk Liam-től és kimentünk a barlang bejáratához ahol felkaptam angyalkámat menyasszonypózba és elrepültem a kastélyig. 

A kapunál letettem Lou-t, majd bementünk. Lou a fürdőt vette célba, én pedig a szobába sétáltam, bent elterültem az ágyon és elkezdtem gondolkozni az imént történteken. Tudtam miért akarja minden egyes démon Lou-t, ismertem Asaliah történetét és magát Asaliah-t is. Bár sosem tudtam megismerni, de tudtam, hogy egy csodálatos teremtmény és mindig is csodáltam. Talán ezért utált engem annyira apám, mert nem voltam démonhoz méltó. De hát apa is régen angyal volt, én pedig soha nem is éltem emberként és amúgy is én félvér vagyok ezt ő is tudja.

Elmélkedésemből az ajtó nyitódása rántott ki. Lou volt az egy boxerben. Én is gyorsan elmentem letusolni, majd visszatértem a drágámhoz aki már az ágyban feküdt csak is rám várva. Befeküdtem mellé mire azonnal hozzám bújt, mint egy kiscica. Olyan édes.

-Jó éjt angyalkám.- hintettem egy puszit feje búbjára.

-Jó éjt démonom.- motyogta félálomban. Tetszik a becenév.

Még egy ideig néztem ahogy szuszog aztán úgy döntöttem én is álomra hajtom fejem. Elhelyezkedtem kényelmesen, majd hagytam, hogy az álom eljöjjön értem ami nemsokára meg is történt.








Helló internetnépe! Remélem tetszett a 13. fejezet. Bocsi megint a sok szóismétlés miatt, de kicsit siettem, hogy befejezzem. Azért remélem élvezhető volt :)





Angel, do you love me? (Larry Stylinson ff.)Where stories live. Discover now