Louis:
Reggel egyedül keltem, mikor realizáltam, hogy Harry nincs mellettem fel akartam ülni, de olyan fájdalom nyilallt a fenekembe, hogy ordítani tudtam volna, helyette csak felnyögtem, majd ezt a műveletet újra megpróbáltam, de ezúttal sokkal óvatosabban. Lassan kimásztam az ágyból, felhúztam a tegnapi ruháimat ami még ennél is lassabban sikerült, úgy estére kint leszek.
Óvatosan kitámolyogtam a konyhába ami üres volt. Értetlenül néztem az üres helyiségre hiszen Harry mindig itt szokott lenni. Mivel a kastély nagyon nagy így inkább leültem-vagyis próbáltam-az egyik székre hátha megjelenik, de meghallottam egy beszélgetést a másik szobából. Halkan odalopóztam, hogy kiderítsem kik azok. Mikor odaértem kilestem az ajtófélfa mögül és nagyon ledöbbentem, a göndör és egy másik inkább pókra hasonlító démon beszélgettek, elcsíptem egy részét a beszélgetésnek:
-Mondtam már, hogy ő az enyém Liam! Nem adom senkinek!- mondta idegesen Harry.
-Ne hülyéskedj már! Bármit megadok érte!- szólalt meg a másik, feltehetőleg Liam.
-Nem! Ő nem egy tárgy, ő az enyém!- mondta a zöld szemű még ingerültebben,
-Legyen!- morgott Liam, majd a hangokból ítélve tovább állt, majd Hazz lépteit hallottam közeledni.
Gyorsan felálltam, majd megindultam volna a konyhába, ha nem karol át valaki. Megugrottam ijedtemben, majd megfordulva Harry-vel találtam szembe magam.
-Ejnye, szabad hallgatózni babám?- mosolygott.
-Én....- fagytam le.
-Ugye tudod, hogy ezért büntetés jár?- suttogta a fülembe mire kirázott a hideg, majd úgy döntöttem én is átveszem a perverz énemet,
-És milyen büntetés, Harreh?- mondtam halk és perverz hangon mire halkan felnyögött,
-Gyere a hálóba és megmutatom.- kacsintott, majd elindult az említett helyiség felé én pedig utána.
Mikor beértünk a szobába bezárta mögöttem az ajtót amitől egy kicsit kirázott a hideg, de nagyon kíváncsi voltam milyen büntetést kapok, meg persze izgatott a tudat, hogy Apuci meg fog büntetni.
Sötét volt így nem láttam mikor közelebb jött csak amikor lelökött az ágyra, majd kezeimet az ágy rácshoz bilincselte szememet pedig bekötötte-már nem mintha amúgy sokat láttam volna-.
-Jól van Lou, most játszunk kicsit! Annyi lesz a lényeg, hogy ki kell találnod mit érintettem hozzád és, ha ezt ügyesen csinálod akkor jutalmat kapsz oké?- ült rá a csípőmre,
-Okéh..- mondtam elködösült hangon.
Először egy hideg és szőrmés anyagot húzott végig a bőrömön ami egy kicsit csörgött, ebből egyből tudtam mi ez.
-Ez egy szőrmés bilincs?- kérdeztem,
-Eltaláltad drágám.- suttogta a fülembe.
Mielőtt a következő tárgyat megéreztem volna lehúzta rólam a boxert. Ezt már nem a mellkasomon húzta végig, hanem a bejáratomon amitől jólesően sóhajtottam és éreztem, hogy kezdek éledezni odalent.
-Vibrátor?- mosolyogtam perverzül,
-Ez is talált!- mondta és fogadni mertem volna, hogy mosolyog.
Összesen 5 tárgy volt és mindet kitaláltam. Harry ráült ismét a csípőmre, majd levette szememről a kendőt illetve a bilincset a csuklóimról.
-Jöhet a jutalom!- szállt le rólam, majd számba dugta három ujját amiket készségesen szopni kezdtem. Mikor már elég nedvesek voltak kihúzta őket és a bejáratomat kezdte ingerelni amitől kéjes sóhajok hagyták el ajkaimat, egyik ujja elkezdett befurakodni, de most már nem fájt semennyire sem, sőt csak még jobban izgatott. Észre sem vettem mikor második ujját is társítottam az elsőhöz csak amikor ollózni kezdett, felnyögtem az érzésre, majd megéreztem harmadik ujját is befurakodni.
Mikor elég tágnak ítélt meg az éjjeliszekrény fiókjából kivett egy tubus síkosítót és a kezembe nyomta, majd lefeküdt elém az ágyra.
-Tégy amennyit jónak ítélsz aztán lovagolj meg szépen..- kacsintott amitől nekem egy perverz mosoly kúszott arcomra.
Nyomtam a kezembe a síkosítóból és kentem belőle Harry farkára és a bejáratomra is, biztos ami biztos. Közelebb másztam, majd lassan ereszkedtem hosszára. Mikor már tövig bennem volt megálltam egy picit, hogy megszokjam méretét. Mikor hozzászoktam hosszához elkezdtem fel-le mozogni rajta, amitől Harry egyre nagyobbakat nyögött.
Egyre gyorsabb és durvább ütemre kapcsoltam amitől Hazz akkorákat nyögött, hogy szerintem kint is lehetett hallani. Éreztem, hogy nemsokára a csúcsra érek így még gyorsabb ütemre kapcsoltam, pár másodperc múlva pedig sikítva élveztem el, a göndör pedig belém.
Zihálva szálltam le Harry farkáról, aki zsepiért nyúlt és letörölgetett vele minket. Befeküdtem mellé ő pedig ránk húzta a takarót, majd átkarolt. Mellkasához bújva aludtam el.
Asszem holnap sem fogok tudni rendesen járni..
Helló internetnépe! Remélem tetszett a 11. fejezet! Liamet úgy képzeljétek el, mint (aki már látta a hazbin hotel-t) Angel Dust-ot csak hát Liam-ben.
YOU ARE READING
Angel, do you love me? (Larry Stylinson ff.)
FanfictionA mennyben az angyalok közt vannak magasabb rangok akiket Isten választott ki. Louis is egy közülük, ő a kegyelem angyala. Neki az a feladata, hogy háborúban vagy gyilkosságban áldozatul esett halandóknak adjon még egy esélyt élni. Minden rendben me...