10. fejezet (18+)

683 40 3
                                    

Louis:

Másnap együtt keltünk Harry-vel. Miután felkeltünk még percekig néztük egymás szemeit, majd úgy döntöttünk ideje kikelni az ágyból. Kimentünk a konyhába reggelizni, én leültem az asztalhoz míg Harry elkezdte csinálni a reggelit.

-Jól aludtál gyönyörűm?- kérdezte hátra sem fordulva,

-Igen, végre..- mosolyogtam.

Mikor kész lett a reggeli a göndör leült elém, de előtte rakott a tányéromra a rántottából. Evés közben nem beszélgettünk viszont ezt kárpótolta az étel hiszen Harry csinálja a legjobb rántottát, szinte felér egy orgazmussal a számban.

Reggeli után Harry azt mondta el szeretne engem vinni valahova így elmentem felöltözni. Felvettem a tegnap vett lila pulcsit, egy fekete csőnacit és egy fekete Vans cipőt, a hajamba csak beletúrtam, de azt is csak nagy nehezen, mert a glóriám útban volt, ekkor észrevettem egy sötét szürke csíkot a szárnyamon, -biztosan a tegnapi eset miatt lehet-gondoltam így nem tanusítottam neki nagyobb figyelmet inkább kimentem a nappaliba, hogy ott várjam meg Harry-t.

Pár perc múlva kilépett az öltözőből és nekem elakadt a lélegzetem, egy fekete inget viselt ami a mellkasa közepéig ki volt gombolva egy fekete feszülős farmerral és egy boka csizmával. Gondolom ő is észre vehette, hogy már 2 perce nem veszek levegőt csak bámulom, mert felnevetett és elém sétált.

-Nagyon cuki vagy ebben a pulcsiban kincsem.- mosolygott mire fülig pirultam, majd ajkaimra tapadt. Ajkai még mindig a legédesebbek a világon, annyira finomak.Mikor elváltunk kézen fogott, majd elindultunk úti célunk felé.

Már egy órája sétálhattunk amikor egyszer csak megálltunk és Harry szembe fordult velem.

-Most bekötöm a szemed, mert itt vagyunk és meglepetésnek szánom ezt.- emelte fel a kezében tartott fehér kis ruhadarabot.

Bólintottam jelezve, hogy megértettem mire mögém sétált és bekötötte a szemem az anyaggal,

-Nyugi foglak nem fogsz elesni.- hallottam hangját, majd elkezdett húzni valamerre. Pár perc múlva megálltunk és levette a szememről az anyagot.

Amint újra láthattam gyönyörű látvány tárult elém, a pokolhoz képest nagyon szép füves rét volt egy tavacskával a közepén aminek kék volt a vize, a tó mellett egy kicsivel volt egy pad és ezt fák vették körbe tehát gyönyörű volt. 

-Tetszik?- lépett mellém mosolyogva,

-Most viccelsz?! Imádom!- ugráltam örömömben mire csak felnevetett, majd leültünk a padra.

********

Ez a kis randi féleség nagyon jó volt, fürödtünk a tóban, romantikáztunk és még hasonlók, egy szóval imádtam. Most Harry éppen fürdik amíg én a szobában várom, mert én már zuhanyoztam. Pár perc múlva a zöld szemű frissen és üdén jött ki egy szál törülközőben mire én csak bámultam rá és csoda, hogy nem csurgott a nyálam.

-Tetszik amit látsz babám?- hajolt közelebb mire visszatértem a valóságba,

-Ha akarod megkaphatod..- suttogta érzékien a fülembe mire megborzongtam,

-Akarom..- suttogtam mire végig fektetett az ágyon, majd fölém mászott és ajkaimra tapadt. 

Vadul falta ajkaimat, majd elvált tőlük és a kulcscsontomra tapadva szívni kezdte azt, én pedig felnyögtem erre. Lassan haladt lejjebb csókjaival, majd megtalálta mellbimbóimat és míg az egyiket szívni kezdte, a másikat két ujjal kezdte morzsolgatni, nyögdécselni kezdtem az érzésre és éreztem, hogy éledezni kezdtek lent a dolgok.

Mikor abbahagyta a mellbimbóim kényeztetését lejjebb haladt egészen ágyékomig ahol megállt egy kicsit és felnézett,

-Biztosan akarod?- kérdezte,

-Ighen..- mondtam ki nagy nehezen mire folytatta tevékenységét, lehúzta rólam a boxert és magáról is a törülközőt ami a földön landolt, majd végig nyalta töviről hegyire farkamat amitől hevesebben kezdtem venni a levegőt. A vágy felperzselt szinte és mikor a szájába vett kéjes sóhajok hagyták el ajkaimat.

Fejét elkezdte mozgatni fel-le rajtam mire hátravetettem a fejemet és nyögdécselni kezdtem. Egyre gyorsabb ütemre kapcsolt amitől éreztem, hogy mindjárt a csúcsra érek mikor egyszer csak kiengedett szája fogságából amiért egy elégedetlen morgással díjaztam. Három ujját a számba dugta amiket szopni kezdtem, mikor elég nedvesnek ítélte meg őket kihúzta a számból és egyik ujjával a bejáratomat kezdte ingerelni mire jólesően felnyögtem, óvatosan elkezdett benyomulni szűk résembe ami kissé fájt, de ajkai a nyakamon minden fájdalmat elfeledtettek velem. Második ujja már nem volt olyan vészes, de azért még éreztem az a nagyon enyhe fájdalmat ami azonnal elillant és ollózni kezdett ujjaival. Olyan mélyen jártam már a kéjben, hogy harmadik ujját már meg sem éreztem csak amikor ujjait kihúzta akkor égető ürességet éreztem magamban, de megéreztem makkját a bejáratomnál.

-Mehet?- nézett rám engedélykérően mire csak bólintottam hiszen nem igen tudtam már szavakat formálni,

-Szólj, ha fáj és abbahagyom!- mondta komolyan, majd elkezdett befelé nyomulni.

Na ez már fájt, de kibírtam hiszen tudtam, hogy nemsokára jobb lesz, és igazam lett ugyanis pár perc múlva már a fájdalmat átváltotta az élvezet és a kéj. Mikor már tövig bennem volt megállt egy picit, és engedélykérően nézett rám mire bólintottam, majd mint aki zöld lámpát kapott elkezdett mozogni amit jóleső nyögésekkel díjaztam. Éreztem, hogy nem kell sok és ezt ő is észrevette, mert ráfogott farkamra és mozgása ütemére kezdte pumpálni amitől akkorákat nyögtem, hogy szerintem a kastélyon kívül is lehetett hallani.

Mikor Harry elérte a prosztatámat a nevét sikítva lövelltem ki élvezetem bizonyítékát az enyém és az ő mellkasára mire ő pedig bennem élvezett el. Kihúzódott belőlem, majd egy zsepiért nyúlt amivel letörölte rólunk a fehér nedvet. Ezután befeküdt mellém és betakart minket.

-Milyen volt kicsim?- kérdezte halványan mosolyogva,

-Csodálatos..- bújtam hozzá.

Pár perc múlva elragadott az álomvilág.

Csodálatos éjszakám volt..










Helló internetnépe! Itt is lenne a 10. fejezet! Sajnálom, de ki kellett vennem a 18+-os jelenetet, de aki szeretné elolvasni, annak elküldhetem privátban, vagy majd felteszem bloggerre. ^^



Angel, do you love me? (Larry Stylinson ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora