+5 oy yeni bölüm.
"Sadece..ufak bir hastalık önemli değil"diyerek doğruldum. "Teşekkür ederim"dedim ve eğildim. Hemem merdivenlerden inmeye başladım. Dolabıma gitmem gerekiyordu hemde hemen. Aynaya bakmamıştım bugün ve eğer dudaklarım beyazsa vitaminlerimi hemen almam gerekiyor demektir aksi takdirde bayılabilirdim. Ve bir daha uyanamayabilirdim. Dolabımın kapağını hızla açıp vitaminlerimi elime aldım ve su yardımı ile yuttum. Rahatlayarak arkama yaslandım. Geçen sene her nefesim, son nefesim olmaya adaydı. Çok kötü günler geçirmiştim ama sonunda tedavi olmayı kabul ettiğim için şuan daha iyiydim yinede vitaminlerimi atlatmamam gerekiyordu.
Çantamdaki fazla kitapları dolabıma koyarak kilitledim. Tekrar atölyeye gitmem gerekiyordu. Tam merdivenlere doğru ilerleyeceğim sırada Sowon yanıma geldi. "Biiir dedikodu dönüyor hemde fıldır fıldırr"dedi. Her duyduğunu gelip bana anlatıyordu aslında ilgilenmiyordum ama dinliyordum. "Jungkook'un hoşlandığı"biri varmış dediğinde durdum. Atölyeye gitmem gerek diyerek uzaklaştım.
Tamam olabilirdi. Birinden hoşlanıyor olabilirdi Ae Cha. Hem zaten sadece bir dedikodu
Kendime teselli verirken atölyeye girmiştim. Bay Lee güler yüzle beni karşıladı. "Ae Cha gel, otur Jungkook'un da pek vakti yokmuş zaten hemen başlayın"dedi hâlâ gülümserken. Başımı salladım ve yanlarına doğru gittim. Sandalyeye oturunca Jungkook beni dikkatlice süzdü. Sakin kalmalıyım, sakin kalmalıyım..
🎨.
Arkasına yaslanarak resime baktı. Yüzü düşünceli bir hal aldığında tekrar bana baktı. "Birazcık yaklaşabilir misin?"dediğinde onu onaylayarak yaklaşım. Yaklaşmamı sen istiyorsan neden olmasın Jeon?
"Bay Lee, dudaklarında bir eksiklik var"dediğinde yanımıza geldi ve benim dudağım ile resimdekini karşılaştırdı. Tanrım şuan çok rahatsız oluyordum. Bay Lee kaşlarını çatarak bana baktı. "Vitaminlerini mi almadın"dediğinde anladığı için kendime kızdım. "Aldım, kendime gelirim birazdan"dediğimde beni onaylayarak Jungkook'a döndü. "Bir eksiklik yok bence Jungkook gayet güzel"dedi.
"Yarın devam et istersen şimdi ikinizde dinlenseniz iyi olur"dediğinde ayağa kalktım. Saatlerdir oturduğum için kaslarım isyan ediyordu şuan. Bay Lee'ye iyi akşamlar dileyerek atölyeden çıktım. Resmi henüz görmemiştim bitince bakacaktım. Her zaman ben onu çizerken onun beni nasıl çizdiğini merak ediyordum.
Dışarı çıkınca soğuk hava anında tüm bedenime işledi. Hava kararmıştı. İşte bundan nefret ediyordum. Köpekler, içmiş ve sokak aralarına sızmış insanlar..hava karanlıkken eve gitmeyi cidden sevmiyordum. Taksi durağına kadar yürüsem iyidir diye düşünerek hızla adımlarla durağa yürümeye başladım. İsmimi duymamla durdum. "Ae Cha!"dedi tanıdık ses. Arkamı döndüğümde Jungkook'un koşarak bana geldiğini gördüm.
Yanıma ulaştığında, "Bay Lee dediki seni eve bırakmam lazımmış vitamin midir nedir onu geciktirdiğin için tek gitmene içi el vermemiş ama işi olduğu için seni bırakamazmış o yüzden benden rica etti"dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Bay Lee neden bunu ondan istemiştiki? Hastalığımı tek bilen öğretmen oydu ve bu konu üzerinde oldukça hassastı.
Birlikte eve doğru yürürken ikimizde oldukça sessizdik. Bir süre sonra Jungkook boğazını temizleyerek konuştu. "İçmezsen ne olur? Vitaminlerini yani"dedi. Anlatıp anlatmama konusunda kararsız kaldım bir süre. Onu seviyor olmam güveniyor olduğumu göstermezdi. Çünkü onu güvenebileceğim kadar tanımıyordum. Kimseye güvenmiyordum. Annemede.. Bu dünyada güvenebileceğimden tek kişi Bay Lee'idi.
"Bunu cevaplayacak kadar yakın olduğumuzu düşünmüyorum, özür dilerim ."dedim. Sorun değil diye mırıldandı. Üzülmüş olabilir miydi?
Evin önüne gelince durdum. Zaten çok uzak değildi. Eğildim ve "Teşekkür ederim bırakmak zorunda değildin"dedim.
"Hayatımı kurtardın bence bunun lafını yapmayalım"dedi ve güldü. Bende ona gülümsedim ve iyi geceler dileyerek içeri girdim. Girer girmez camdan çaktırmadan baktım ama henüz gitmemişti. Girişin ışığını yaktığımda tebessüm ederek arkasını döndü ve bir süre sonra sokağın sonundan sağa döndü.
Jungkook'un gitmesiyle sokağa gelen bir erkek dikkatimi çekti. Boşverip içeri geçeceğim sırada benim evime doğru geldiğini gördüm. Korku tüm bedenimi ele geçirirken, o tam kapımın önünde durdu.
🎨.
Ben geldimm.🎨
🎨Size bir şey sormak istiyorumm. 🎨Hepsini okudunuz mu bilmiyorum ama size Mi Na mı Ji Sung mu yoksa Ae Cha mı daha cana yakın geliyor?🎨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Art ❦︎ |JJK|✔ [Tamamlandı]
Fanfiction[Tamamlandı] Yine aynı sergide, yine benim resmim vardı. Çizen kişinin kimliği ise büyük bir titizlikle gizleniyordu. Tüm hakları saklıdır.