🎨0.6

7K 596 377
                                    

We are Bulletproof : the Eternal

"Ae Cha?"dedi Jungkook. Birden arkamı dönünce Jungkook'la burun buruna geldik. Burnu burnuma değerken ikimizde şaşkınca birbirimize bakıyorduk ki yabancı bir ses Jungkook'a seslendi. "Asansördeyiz kardeşim. Öyle hatırlatayım dedim"diyince geri çekilerek ona baktım. Elini bana uzatarak samimi bir şekilde gülümsedi. "Jimin, Park Jimin"diyince bende kendimi tanıttım. "Ee seni biliyoruz herhalde Jungkook bahsetmişti yanii her kızdan da bahsetmez aslında anlamadık bizd-"diye hızlı hızlı konuşurken yanındaki çocuk eliyle Jimin'in ağzını kapattı. Bakışlarımı ona çevirince, "Yoongi"dedi.

"Anlamadım?"dediğimde derin bir nefes aldı ve "İsmim, Yoongi"dedi. Anladığıma dair başımla onayladım. Kediye benziyordy ve oldukça tatlıydı. Jimin de öyle. Niye arkadaşları bu kadar tatlıydıki?

Giriş katına gelince asansörün zili çaldı ve indik. Hemen oradan çıkıp eve koşarak gitme planları yapıyordum ki Jungkook elini omzuma koymasıyla planlarım suya düştü. "Biraz konuşabilir miyiz?" dediğinde reddedersem daha çok dikkat çeker diye kabul ettim. Diğerleri önden ilerleyerek apartmandan çıktı. Jimin çıkarken bana göz kırpınca kaşlarımı çattım. Tanışalı beş dakika olmamıştı?

"Bugün Bay Lee'nin dediği..Beni çizen kişinin sen olduğunu bilmiyordum"diyince anlamazca kaşlarımı çattım. Ne çok kaşlarımı çatıyordum. "Bay Lee karıştırmış olmalı çünkü ben seni hiç çizmedim. Fakültede bana çok benzeyen bir kız var tanıyor musun bilmiyorum ama onunla karıştırmış olabilir"dediğimde pek inanmışa benzemiyordu. Yüzümdeki ifadeyi gayet rahat tutmaya çalışarak ona bakmaya devam ettim. Tanrım! Nasıl bu kadar yakışıklı olabilirdi ki?

"O kızın ismini biliyor musun?"diye sorunca kafamı olumsuz anlamda salladım. "Biliyor olsamda sana söylemezdim ama. Kız kendini gizlemeye çalışıyor anladığım kadarıyla bırak, işini zorlaştırma bence"dediğimde derin bir nefes aldı. "Bulacağım. Her ne kadar kendini gizlesede onu bulacağım".

🎨.

Küçük ve sevimli evimde oturuken bir yandan da kısık sesle müzik dinliyor ve kahve içiyordum. Önümde açık duran ders kitabınada zorla da olsa çalışıyordum. Yakında finaller başlıyordu ve bazı derslerde çizim teslim edecekken, bazılarındada normal sınav olacaktık. Bu yüzden şimdiden çalışmaya başlamıştım.

..

Kahvem bitmiş, çalma listem başa dönmüştü ve bende çalışmaktan yorulmuştum. Arkama yaslandım ve telefonumu elime aldım. Instagrama girince karşıma Bay Lee'nin attığı gönderi düştü. Beğenip aşağı doğru geçecektimki açıklama kısmı dikkatimi çekti.

 Beğenip aşağı doğru geçecektimki açıklama kısmı dikkatimi çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@lee.minho: Photo by: @jeon.jk 📷

♥2.916 beğeni
💬1.392 yorum

Muhtelemen eskiden kalma bir fotoğraftı çünkü Jungkook arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştı.

Bay Lee ile gerçekten yakınlardı. Birden telefonuma ard arda gelen mesajlarla sesi kesmek adına hemen mesajlara tıkladım.

Eunwoo:
Ae Cha~

Bebeğimm

Canım arkadaşımm

Seni seviyorum biliyorsun değil mi?

Ae Cha:
Hey hey

Yılışma

Ne isteyeceksin yine?

Eunwoo:
Sizin fakültede biri varr

Kızın isminin baş harfi;

Sowon

Numara falan alsan bana buluşma falan ayarlasan??

Ae Cha:
Sowon benim arkadaşım?

Sana bahsetmiştim hatta?

Eunwoo:
Şaka yapıyorsun!

AAAAAAAAAAAAAAAA

Numara yolla hemennn

Ae Cha:
Bir hafta boyunca içeceğim kahveler senden ama..

Eunwoo:
Fırsatçı

Tamam ben alırım kahvelerini sen yeterki at.

Ae Cha:
+82-10-5861-7159

Benim verdiğimi söyleme sakın

Eunwoo
Tamamm

Teşekkür ederim bebeğimm

Yılışma diyeceksin şimdi ama olsun

Ae Cha
Doğru.Yılışma

Eunwoo'yu başımdan savdıktan sonra saatin geç olduğunu gördüm. Kitaplarımı masanın üzerinde bıraktım ama kahve fincanını mutfağa götürüp bulaşık makinasına yerleştirdim. Tekrar odama dönünce hemen yatağa yattım. Gözlerimi kapattım zaten çok uykum olduğu için hemen uyuyabilirdim. Tam uykuya dalacağım sırada telefonuma mesaj geldi. Eunwoo seni döveceğim. Sinirle telefonumu elime almıştımki bildirim panelinde yazan şeyle şaşkınca ekrana bakakaldım.

@jeon.jk size bir mesaj göndermek istiyor

Art ❦︎ |JJK|✔ [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin