Telefonuma mesaj gelince irkildim. Ne yapacaktım? Polisi aramalıydım değil mi?
Telefonumu açtığım sırada bildirim panelindeki mesajı gördüm.
Ben geldim aç kapıyı plz.
Derin bir nefes alarak kapıya doğru ilerledim. Emin olmak için delikten baktığımdada somurta somurta etrafa baktığını gördüm. Rahatlayarak kapıyı açtım. "Ne diye simsiyah giyinip maske takıyorsun ya şurda korkudan ölecektim"dediğimde beni umursamadan içeri girdi.
Klasik Eunwoo.
"Tam ben sokağa girerken bir çocuk çıktı. Beni maskeli falan görünce şüphelendi galiba garip garip baktı falan"dediğinde güldüm.
"Jungkook..Bay Lee beni eve bırakmasını söylemiş"dediğimde şaşırdı. "Niye taksiyle gelemez miydin sen. Kimki o? Hangi bölümde?"diye sorunca gözdevirdim. Her şeyi merak etmese keşke.
"Biliyor musun çok meraklısım Eunwoo ama sana kızamıyorumda şu tatlılığa baak"diyerek yanaklarını sıktığımda yüzünü buruşturarak geri çekilmeye çalıştı. En son burnunuda sıkıp geri çekildim. "Senden üç gün önce doğdum ben senin büyüğünüm"dediğinde yine güldüm. O kadar ciddi söylemiştiki.
"Ramen yapacağım yiyecek misin?"diye sorduğumda beni onayladı. Bunun üzerine mutfağa geçtin ve ramen yapmaya başladım
🎨.
"Bu sefer 'Sfumato' tekniği ile çizmeyi denemek ister misin?"diye sordu Bay Lee. Bir süre düşündüm. "Sfumato beni aşar gibi..Birde bunu Jungkook'un portesinde uygulamak.." diye tereddütlerimi belirttiğimde Bay Lee güven verircesine omzumu patpatladı ve "Fighting"dedi. En azından deneyebilirdim değil mi?
"Peki, Jungkook'un beni çizme işi nerden çıktı Bay Lee?"dediğimde güldü. Ne yani o beni çizerken ben kalp krizi geçirmemek için uğraşıyordum ama Bay Lee gülüyordu. Haksızlıktı!
Ben kapıya dönükken, Bay Lee'nin sırtı kapıya bakıyordu. O yüzden o an gelen kişiyi görmemişti ve o kişinin duymaması gereken bir şey söyledi.
"Hep sen onu çiziyorsun bir kerede o seni çizsin"dediğinde derin bir nefes aldım. O sırada Jungkook, "Bay Lee?"dediğinde kaşlarını çattı. Bay Lee onun yanına giderken ben nasıl bir açıklama yapacağımı düşünüyordum.
Yanlış duymuşsun öyle bir şey demedi?
Başka bir öğrenci ile karıştırdı ben seni hiç çizmedim?
Fakültedeki birine çok benziyorum karıştırmıştır beni?İki ve üç gayet güzeldi.
"Anahtarımı evde unutmuşum. Bir daha unutmayacağım gerçekten Bay Lee" dediğinde Bay Lee cebinden bir anahtar çıkartarak ona verdi. "Önemli değil bana bir zahmeti yok" dediğinide duymuştum. Sonra Jungkook bana baktı. Gözlerimi kaçırmak istesemde bana bakarken pek mümkün değildi. Gözümün içine baktı. Bir bakış atarak ayrıldı. O bakış..çok şey barındırıyordu.
Bay Lee benim yanıma gelince hemen özür diledi. Önemli olmadığını ve bir şeyler uyduracağımı söylesemde benim için çok önemliydi. Fazla üstlemeden konuyu değiştirdim.
"Jungkook'un anahtarı neden sizdeydi Bay Lee?"diye sordum. Dışarıdan hesap soruyor gibi görünebilirdim ama Bay Lee ile yakın olduğumuz için o bunu sorun etmezdi bende bu yüzden onunla rahatça konuşabiliyordum. "Ah sana söylememiştim değil mi? Dönemin başında yukarı katımdaki kiralık eve yerleşti banada ne olur ne olmaz diye anahtarını vermişti bir kaç kez unutunca bende cebimde taşımaya başladım."dedi.
Şapşal Jeon.
"Bay Lee burnu olmadı sanki?"
🎨.
Resim bitmetiyince Bay Lee'nin evine gitmiştim. Aslında ilk önce çekinmiştim çünkü eşide evdeydi ama bana o kadar cana yakın davranmışdıki rahatladım. Bay Lee ile birlikte sadece ince ayrıntılar kalacak şekilde resmi bitirincede kendi evime gitmek için ordan ayrılmıştım. Teşekkür ederek evden çıkınca Bay Lee'nin büyük ısrarlarına karşın yürüyerek eve gidecektim. Düşünerek yürümek istiyordum.
Asansöre basınca çok gelmeden gelmişti. İçinde bir kaç kişide vardı bu yüzden rahatlıkla bindim. Aksi taktirde tek başıma binmeye korkuyordum. Küçüklükten kalma saçma sapan bir fobi işte.
Asansör kapıları kapanınca ismimi tanıdık bir sesten duymamla zaten küçük olan asansör kabininde arkamı döndüm. "Ae Cha?"dedi Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Art ❦︎ |JJK|✔ [Tamamlandı]
Fanfic[Tamamlandı] Yine aynı sergide, yine benim resmim vardı. Çizen kişinin kimliği ise büyük bir titizlikle gizleniyordu. Tüm hakları saklıdır.