• 12-р хэсэг •

1.5K 104 10
                                    

Улирлын амралт дуусч хичээлийн өдрүүд иржээ.
Хоолны танхимд :
Жэнни Тэхён 2 хоолоо авчихаад Жонгүг Лиса 2-ыг олж харан тэдний хажууд очиж суугаад.
Жэнни : Хүүе нөгөө хэд хайччихсан юм ?
Жонгүг : Хөөе тэгж ярьвал манай ангийн 12 нь эрэгтэй 8 нь эмэгтэй шүү.
Лиса : Тэр хамаагүй. Ахлахийн бүх сурагчдийг тоолвол угаасаа охидууд нь илүү байгаа за юу.
Жонгүг : Өө зааа тэгвэл тоолчих л доо.
Лиса : Яасан чадахгүй гэж бодоод байна уу хөөе. Би яг одоо ч хамаагүй бүгдийг нь тоолчихно.
Жонгүг : Заза амжилт хүсье. Биш ээ. Чи намайг мэхэлвэл яах юм. Би чамд яаж итгэх юм ?
Тэхён : Хөөе хөөе хоёр оо. Бас юунаасаа болоод муудалцчихав даа??
Лиса : Энэ хоолны танхимыг харахад л охидууд хамаагүй олон байгаа биздээ??

Жонгүг : Чи сохор юм биш үү? Харваас-

Тэхён : ХӨӨЕ ОДОО БОЛЬЦГОО!!! Заал дүүрэн муухай орилоод байх юм. Хамаг хүмүүсийн анхаарал татаад.

Жэнни : Бас юунаас болоод хэрэлдчихэв дээ та 2.

Лиса : Энэ Жонгүг гэж нэг юм манай сургуульд хөьгүүд нь охидуудаасаа их байдаг юм гэнээ. 

Жонгүг : Чи л эхэлсэн биздээ тэгж ярьвал.

Тэхён : Хөөе хөөе сурагчдын зөвлөлд байдаг юм байж. Наад асуудлыг шийдэхэд амар биздээ.

Жонгүг : Тийм шүү. Алив явж харья. Үхэхдээ бэлд Лиса гуай.

Лиса : Харин чи үхэхдээ бэлд гэсээр тэр 2 бөөн дуу шуу болон гарлаа.

Жэнни : Энэ 2 ёстой бүтэхгүй ээ. Заримдаа бүр наалдчихсан явж байдаг юм байж заримдаа сургууль нураах шахах юм.

Тэхён : Харин тийм ээ. Нөгөө хэд ч хайччихсан юм байгаан гэхтэй зэрэгцэн Жонгүг буцаад гүйгээд ороод ирэв. Үүнийг харсан Жэнни Тэхён 2 зэрэг санаа алдахад Жонгүг цаас барьсаар тэр 2 дээр гүйгээд ирлээ.

Жэнни : Царайнаас чинь харахад чи ялчихжээдээ тийм үү? Лиса яасын чамайг алчихаагүй байгаа юмуу?? гэхэд Лиса араас нь гүйсээр орж ирлээ.

Тэхён : Ум мани бадми хум Бурхан өршөө Дарь эх өршөө.

Жэнни : Наадхыг чинь найтаахаад хэлдэг биш билүү?

Тэхён : Өөр мэдэх тарни алга аа. Жонгүг үхэх гэж байхад юу ч болсон хэлэх хэрэгтэй биздээ? Хурай хурай

▪︎HIGH SCHOOL STORY▪︎/Дууссан/Where stories live. Discover now