Yoongi sabah uyandığında ayağa kalkıp biraz esnedi. Ardından lavaboya gidip elini, yüzünü yıkadı.
Geri odaya dönmek isterken kapıyı açtı. Gördüğü manzarayla gözleri irileşti.Üstünde tişörtü olmayan, altında siyah sportif bir eşofman ve en göz kamaştırıcı olan şey karın kaslarının ortaya çıkmasıydı.
Yoongi şuan burada bayılabilirdi.
Jungkook: Günaydın güzellik
Yoongi: Imm... sanada
Jungkook: Ah-h çok tatlısın.
Yoongi: Şş-ey...
Jungkook Yoongi'nin utandığını fark etmişti.
Onun pembesi, yumuşak, ince dudaklarını burada öpmek istemişti.
Yapıcaktıda.Yoongi'yi duvarla arasına alarak yüzünü onun yüzüne yaklaştırdı. Gözleri dudaklarından başka bir şey görmüyordu
Dayanamayıp dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Yoongi'de karşılık vermişti.
Jungkook bu durumdan zevk alarak hırs yaptı. Onu belinden tutup kendine çekti.
Ardından kalçalarından bastırıp kendini ona sürtmeye başladı. Yoongi hafif bir inilti bıraktı.
Jungkook onun tişörtünü çıkartırken Yoongi'nin ince ve damarlı elleri onun saçlarının arasına dalmıştı. Boynuna yönelerek öpücüklerini sıraladı. Bıraktığı izleri emmye başlarken Yoongi nefes almak için geri çekildi.Sert bir ses tonuyla
Yoongi: Bunu sakın bir daha yapma.
dedi ve lavabodan çıkıp kapıyı sert ve hızlı bir şekilde kapattı.
Yoongi'nin ağzından
Aslında bende Jungkook'a karşı bir şeyler hissetmiştim. Onunda benden hoşlandığını biliyordum. Fakat korkuyorum, çünkü yaklaşık 1 ay önce çıktığım birisiyle sevgiliydim. Sonra o beni aldattı, başka bir erkekle. Üstüne birde beni tehtit etmişti.
"Eğer benim karşıma çıkarsan, ölürsün!"
demişti.Benimde içimde bir korku var, Jungkook la çıkarsam oda bana bunları yaşatırım diye.
Ama Jungkook'un iyi birisi olduğunu düşünüyorum.
Fakat içimdeki korkuyu hala çıkaramıyorum.Korkuyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut)
Historical Fictionİçinde smut var. Rahatsız olanlar okumasın -Beni rahat bırak -Bir gün benim olacaksın. Altımda inlediğin zamanları iple çekiyorum. -O biraz sıkar -Sen öyle san. Benimsin artık. Kaçacak bir yerin yok.