Yoongi okulunun ilk günü olduğu için heyecanlıydı.
Yeni arkadaşlarla ve öğretmenlerle tanışacaktı. Fakat içinde bir korku vardı.
Aklından çıkaramıyordu. Orada da bana eski okulumda ki gibi kavga, şiddet v.s şeyler uygularlar diye korkusunu yenemiyordu.Yatağından doğrulup lavaboya gitti. Elini yüzünü yıkadı. Kapıdan çıkarken karşısında Jungkook belirdi.
Jungkook: Sabahın erken saatinde neden kalktın.
Yoongi: Jungkook bugün benim okulum var.
Jungkook: İyi o zaman, nasıl olsa aynı okuldayız, beraber gideriz.
Yoongi'nin suratı düşmüştü.
Yoongi: Şe-y... Nasıl diyeceğim bilmiyorum. Seni üzmekte istemiyorum... Ama ben eski okulumdan ayrıldım başka bir okula nakil oldum.
Jungkook şaşırmıştı. Gözlerini büyüterek Yoongi'ye baktı.
Jungkook: Ne-e yani başka bir okula mı nakil oldun.
Jungkook'un gözleri dolmuştu.
Yoongi onun ağlamasını istemiyordu. Yaklaşıp kollarını ona sardı. Boynuna kafasını gömüp kokusunu içine çekti.
En güzel oradan alabiliyordu.Yoongi: Şşş... Tamam ben seni bırakmam, bırakamam. Ağlama lütfen benim de canım acıyor.
Geri çekilip
Yoongi: Hem bak şöyle yapalım. Artık ben senin evinde kalırım. Senden ayrı kalmamış olurum. Ne dersin?
Jungkook: Gerçekten mi?
Yoongi: Evet.
Jungkook sevinçten havalara uçacaktı.
Geri çekilip Yoongi'nin kucağına atlayıp bacaklarını ona doladı. Yoongi'de karşılık verdi."Bu da benden olsun."
dedi ve Jungkook'un dudağına bir buse kondurdu. Geri çekilecekken Jungkook Yoongi'nin boynundan tutup kendine çekip öpüşmeyi ateşlendirdi. Yoongi bunu asla ihmal etmeyip ona karşılık verdi.Bir süre sonra ayrıldılar.
Jungkook: Ben senin kucağından inmek istemiyorum.
Yoongi: Ben senden ayrılmak istemiyorum.
Jungkook: Sana bir şey itiraf edebilir miyim?
Yoongi: Tabi. Ama şuan okula gitmem gerek
Aslında Yoongi'nin okula gitmesine daha vardı ama onun ne itiraf ediceğini bildiği için lafını kesmişti.
Yine aynı şey olmuştu.Korkmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut)
Historical Fictionİçinde smut var. Rahatsız olanlar okumasın -Beni rahat bırak -Bir gün benim olacaksın. Altımda inlediğin zamanları iple çekiyorum. -O biraz sıkar -Sen öyle san. Benimsin artık. Kaçacak bir yerin yok.